angle-left Meillä Nurmeksessa Osaajat viedään käsistä! Ja heistä pidetään kiinni.

Tule meille töihin! Mottomme on:

Meillä Nurmeksessa Osaajat viedään käsistä! Ja heistä pidetään kiinni.

Haemme yhdessä Osaajia erilaisiin tehtäviin. Ota yhteyttä suoraan yritykseen tai Outi Meriläiseen ja kerro, miksi sinä olisit oikea henkilö meille!

Tutustu Bombaan, klikkaa linkkiä: https://www.sokoshotels.fi/fi/nurmes/sokos-hotel-bomba Nyt haemme salin vuoropäällikkoä: lue lisää & ota yhteyttä ja keittiön vuoropäällikköä Break Sokos Hotel Bomballelue lisää & ota yhteyttä. Selaa avoimia työpaikkojemme tai jätä avoin hakemuksesi https://www.s-rekry.fi/web/#/joblist

Puunkorjuu- ja kuljetusalan osaajia eri tehtäviin Koneurakointi S. Kuittinen Oy:lle, klikkaa linkkiä. https://www.koneurakointiskuittinen.fi/avoimet-tyopaikat/

Reippaita leipureita tarvitaan, lähetä avoin hakemus rekry@porokylanleipomo.fi. Voit samalla tiedustella muitakin meiltä löytyviä työtehtäviä.

Ps. käy meidän Facebook-sivuilla https://www.facebook.com/porokylanleipomo, sieltä löydät videoita, joissa näet millaista on työ leipomon vilskeessä, terveisin Porokylän leipomon poppoo.

Sairaanhoitaja tai lähihoitaja, hae töihin hoitoalan työtehtäviin Attendolle Nurmekseen. Tutustu yritykseemme tässä linkissä: www.attendo.fi Mikäli kiinnostuit, ota suoraan yhteyttä; maaria.puoskari@attendo.fi.

Tutustu Pielispakariin: www.pielispakari.fi Avoimista työpaikoista ota yhteyttä toimitusjohtaja Erkki Timoseen, puh. 0400 548 166 tai tuotantopäällikkö Petri Korjoseen puhelin 0207 528 385.

Kiinnostaako työskentely yhdessä Euroopan johtavista pylväsyhtiöistä, ScanPole Oy:ssä? Voit lähettää avoimen hakemuksen ja CV:n seuraavaan osoitteeseen: janne.monni@iivarimononen.fi Seuraa myös ilmoitteluamme Facebookissa ja Ajankohtaista -osiossa! http://www.scanpole.com/yhteystiedot/meille-toihin/

Työnhakija, ota yhteyttä, mietitään yhdessä ratkaisua tilanteeseesi. Meillä on paljon tietoa myös muista avoimista työpaikoista ja kontakteja Nurmes-Valtimo-alueen yrityksiin. Löytyisikö niistä sinulle uusi ura?

Kohtaanto 2018-2019