angle-left Metsä kasvukuntoon jo taimikkovaiheesta ja metsätilan sukupolvenvaihdos -tilaisuuksien materiaalit

Metsätilan sukupolvenvaihdos -tilaisuus 24.4.2018

Puusta Pitkälle – Puun tarjonnan, saatavuuden ja työllisyyden lisääminen Ylä-Karjalassa –hanke järjesti Metsätilan sukupolvenvaihdos tilaisuuden Nurmeksessa 24.4.2018

Illan aikana käytiin läpi eri SPV-palveluntarjoajia, SPV-tapoja, kuolinpesän purkamista ja metsälahjavähennystä. TÄSSÄ LINKISSÄ OLEVA OPAS on suunniteltu avuksi niille tiloille, jotka ovat suunnittelemassa sukupolvenvaihdosta.

Metsät kasvukuntoon jo taimikkovaiheesta 15.11.2018

Puusta Pitkälle – Puun tarjonnan, saatavuuden ja työllisyyden lisääminen Ylä-Karjalassa –hanke järjesti Metsät kasvukuntoon jo taimikkovaiheesta tilaisuuden Nurmeksessa 15.11.2018. Tilaisuudessa kuultiin puheenvuorot Puusta Pitkälle –hankkeesta ja taimikonhoitotoimenpiteistä asiantuntijana MMT Jari Miina Luke. Oikea-aikaisella taimikonhoidolla saadaan tulevaisuuden leimikot (erityisesti harvennukset) kaupaksi. Kasvu suunnataan parhaisiin ja tuottavimpiin puihin ja puutavaralajeihin. Tilaisuuden materiaali ladattavissa TÄSTÄ LINKISTÄ.