angle-left Tuotekorttiin on tuoteseloste

Tuotekortti on tuoteseloste

9.1. järjestettiin Ylä-Karjalan matkailukylät-hankkeen kolmas työpaja Puukarin Pysäkillä Valtimolla. Työpajaan osallistui 11 toimijaa, yrittäjiä, yhdistyksiä sekä yksityisiä henkilöitä eli niin kutsuttuja ”kyläläisiä”. Aloitimme työpajan kahvittelulla ja kahvien lomassa Puukarin Pysäkin emäntä Anni kertoi omasta toiminnastaan. Tämän jälkeen kävimme läpi mitä olemme aiemmin tehneet ja sopineet, esimerkiksi kylän parhaat-äänestyksestä ja että näyttäydymme isompana kokonaisuutena matkailijoille.

Työpajassa kävimme läpi sisäisiä ja ulkoisia tuotekortteja ja kuinka tärkeitä niiden tekeminen on. Tuotekorttien läpikäymisen jälkeen jatkoimme omien tuotteiden rakentamista ja päätimme tilaisuuden oppimalla ja testaamalla hinnoittelua.

TYÖPAJAN MATERIAALI

Vinkki: Ole aina valmiina hissipuheeseen

Seuraava työpaja 30.1. Haikolan talolla

Seuraava työpaja järjestetään Haikolan talolla (Opistontie 7, 75970 Kohtavaara) Keskiviikkona 30.1. klo 16.30-20.30 hinnoittelu-teemalla. Ilmoittaudu seuraavaan työpajaan 27.1. mennessä seuraavasta linkistä: TÄSTÄ LINKISTÄ tai lähettämällä viesti sähköpostiosoitteeseen kati.lipponen@pikes.fi