Yritysneuvonta - ja kehittämisneuvonta tiedotteet ja tapahtumat Nurmes - Valtimo alueella

Murupolku

Sisältöjulkaisija

angle-left Asiakkuuksien parantamisen koulutus 3.12. klo 14-18

Asiakkuuksien parantamisen koulutus 3.12. klo 14-18

Paikka: Kirkkokatu 14, 3 krs. neuvotteluhuone

Asiakaslähtöisten digitaalisten palveluiden tuottaminen on tulevaisuudessa monen yrityksen menestymisen edellytys. Digitalisaation avulla kehitetään nykyistä toimintaa ja parhaimmillaan luodaan täysin uudenlaisia palveluratkaisuja. Palveluiden menestymisen kannalta keskeinen tekijä on asiakkaan saama kokemus yrityksen kanssa käytävästä vuorovaikutuksesta digitaalisessa ympäristössä. Tulevaisuudessa digitaalisen asiakaskokemuksen merkitys korostuu entisestään, kun yritykset tuovat toimintaansa ja palveluita yhä enemmän digitaaliseen ympäristöön.

Koulutuksessa hyödynnetään ilmaisia digitaalisia työkaluja ja opastetaan niiden käytössä.

Koulutuksen sisältö:

1. Asiakaslähtöinen toimintamalli

  • Asiakaslähtöisen liiketoimintamallin käsite
  • Asiakaslähtöisen liiketoimintamallin sisältö
  • Asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hyödyt

2. Asiakkuuksien johtaminen

  • Asiakkuuslähtöinen johtaminen
  • Asiakkuusjohtamisen työkaluja
  • Asiakkuuksien johtamisen organisointi
  • Asiakkuuksien johtamisen kehittäminen organisaatioissa

3. Asiakkuuksien systemaattisen johtamisen kehittäminen organisaatioissa ja asiakkuusstrategia

  • Asiakastieto
  • Asiakkuudenhallinnan toteutus ja organisointi
  • Asiakkuudenhallinta strategisena näkökulmana
  • Strategisten asiakkuuksien johtaminen

4. Rakennetaan asiakastyytyväisyyskysely sisältäen asiakaskokemus-osion

 

Ole hyvä ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 26.11. mennessä. Koulutus toteutuu, kun määräaikaan on ilmoittautunut 5 henkilöä. Ilmoittaudu mukaan tässä linkissä.

Lisätietoja koulutuksesta: Yhteyspäällikkö Aki Nevalainen, aki.nevalainen@pikes.fi puh. 0400 905 829

Koulutusyritys: Difasso Group Oy (Digital Fast Solutions) on joensuulainen digitaaliseen asiakkuuksien ja laadun kehittämiseen erikoistunut yritys. www.difassogroup.fi

Asiakaskokemuksen muodostumiseen kytkeytyy koko yrityksen tai organisaation toiminta ja kaikki siihen liittyvä vuorovaikutus yhdessä asiakkaan kanssa. Asiakaskokemuksen ja digitaalisen kehittämisen tuominen strategian ytimeen antaa suunnan toiminnalle sekä auttaa näkemään, miten koko toimintaketju vaikuttaa asiakaskokemuksen muodostumiseen.

Laadun johtaminen, uudet ketterät digitaaliset ratkaisut ja niiden kytkeminen yrityksen tai organisaation kokonaisvaltaiseen kehittämiseen auttaa yritystä tai organisaatiota menestykseen.

Navigaatiovalikko