Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left HHJ - hyväksytty hallituksen jäsen -kurssi Pielisen Karjala

HHJ-KURSSI PIELISEN KARJALA

Yrittäjä, yritysjohto, omistajat ja rahoittajat tarvitsevat tuekseen eri alojen kokeneita asiantuntijoita, liiketoimintaosaajia, jotta yritys kykenisi kaupallistamaan tuotteitaan, kasvamaan, uudistumaan, ja laajentamaan markkina-alueitaan samalla säilyttäen kannattavuutensa. Myös erilaiset murrokset, kuten sukupolvenvaihdokset, omistajamuutokset, kansainvälistyminen, kasvunopeus ja markkinahäiriöt ovat helpommin hallittavissa, jos yrityksessä on laaja kokemuspohja. Aktiivisen hallitustyöskentelyn avulla voidaan parhaiten sitoa yritykseen sen tarvitsemat ulkopuoliset resurssit toimivan johdon tai yrittäjän tueksi.

Pohjois-Karjalan kauppakamarin järjestämä Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -kurssikokonaisuus soveltuu hallitustyöskentelyn aktivoimiseen ja kehittämiseen. Se sopii sekä hallitustyötä jo tekeville tai sitä harkitseville ja auttaa myös yrittäjiä ja yritysjohtajia hyödyntämään hallitustyöskentelyä entistä paremmin. HHJ-kurssin käyneille on tarjolla mahdollisuus suorittaa HHJ-tutkinto.

OHJELMA:

• Kurssi koostuu neljästä puolen päivän jaksosta (á 4h), joiden lisäksi ryhmätyö (4-6 h) ja lukupaketti

• Kurssilla käsitellään hallituksen rooli, vastuut, riskienhallinta ja työmuodot (raportointi, strategiatyö, palkitsemisjärjestelmät jne.) erityisesti pk-yrityksen näkökulmasta ja vahvasti käytäntöön soveltaen yritysesimerkkien kautta.

AIKA JA KOULUTUSOHJELMA:

1. jakso Hyvä hallintotapa 27.8.2020 klo 12.45-17.30

2. jakso Hallituksen ja hallitustyön organisointi  9.9.2020 klo 12.45-17.15

3. jakso Strategiatyö  16.9.2020 klo 12.45-17.15

4. jakso Yrityksen talouden seuranta ja ohjaus  22.9.2020 klo 12.45-18.30

PAIKKA: Lieksa/Nurmes

Hinta: Kauppakamarin jäsenille 1590 € + alv /hlö, ei-jäsenille 2350 € + alv /hlö.

PIKES Oy tukee tätä koulutusta Buustia kasvuun -hankkeen kautta. Nurmeksen alueen yrittäjille koulutus maksaa vain 579€ / henkilö.

Ilmoittautumiset 15.6.2020 mennessä ja lisätiedot: aki.nevalainen@pikes.fi tai puh. 0400 905 829.

Huomaa, että PIKESin tuettu hinta edellyttää, että ns. de minimis -tukea on myönnetty yrityksellesi enintään 200 000 euroa kolmen peräkkäisen verovuoden kuluessa.

PERUUTUSEHDOT:

Jos osallistuminen perutaan 3 pv. ennen tilaisuutta, veloitetaan 50 % kurssimaksusta, myöhemmin koko tilaisuuden hinta.

OSALLISTUMISMAKSU:

kauppakamarin jäsenille 1590 €, normaalihinta 2350 €. Hintoihin lisätään alv 24 %

Tulossa PIKESin tuki koulutukseen osallistuvalle.

Buustia kasvuun - osaamista yrityksiin -hanke

YHTEISTYÖSSÄ: