Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left Kooste palveluista

Palveluita kotiin

Kokosimme yhteen Nurmeksen alueen palveluita poikkeustila-aikana, joita paikalliset asukkaat voivat käyttää kohtaamatta muita ihmisiä. Koosteessa mukana paikalliset verkkokaupat, take away- ja kotiinkuljetuspalvelut.

Kotiinkuljetus

Ibon pizza & kebab

Pizza kebab hampurilainen take away ja kotiinkuljetus.

Mammastiina

Kotiinkuljetus ja take away lounas, pizzat, juhlien tarjottavat tilauksesta

Kauppalan koru ja kello

Kotiinkuljetuksena lähialueelle, postimyyntinä kauemmas kukat, korut, kellot ja lahjatavarat. Hyvä ja laadukas kotimainen tuotevalikoima: Kalevala Koru, Lumoava, Taiga, Siro- ja Tammenkoru, Iittala, Marttiini, Ukko-Matti, Suomi Chippendale. Muita takuutuotteita Secrid-korttilompakot, Leatherman, Stanleyn termospullo sekä Zippot. Kelloissa Citizen, Leijona, Casio, Cluse, Q&Q, Gant ym. Kukkia, kimppuja ja asetelmia sesongin mukaan, myös hautalaitteet.

Villa Kudelma

Kotiinkuljetuksena lähialueelle lankoja, askartelutarvikkeita, ompelu- ja käsityötarvikkeita.

Nurmeksen Optiikka Avoin Yhtiö

Kotiinkuljetuksena voimme toimittaa silmien hyvinvointituotteita mm silmien kostutustipat, lämpöhaudetyynyt, piilolinssien hoitotuotteet. Piilolinssit voimme tilata ja toimittaa suoraan kotiin linssivalmistajalta (käytössä kanta-asiakkaillemme). Aurinkolaseissa esim Suncover-malli omien silmälasien päälle sopii varsin moneen kehykseen ja kuvan perusteella voimme katsoa sopivan mallin koko aurinkolasimallistosta, ja toimittaa asiakkaalle taajama-alueella. Silmälasien huollot ja korjaukset voimme noutaa kotoa taajama-alueella tai jos läheinen voi ne meille toimittaa. Poikkeustilan aikana myös take away palvelu toimii: voit tilata tuotteet puhelimitse ja noudat ovelta. Maksut hoituvat tilisiirrolla/laskulla tai liikkeessä asioidessa. Voit varata henkilökohtaisen palveluajan p: 013-480019

Kangaskauppa Sormustin Seija Kuiri

Ompelupalvelu, korjausompelu, kankaat, ompelutarvikkeet, koristetyynyt, valmiit verhot. Voidaan noutaa kotoa ja toimittaa kotiin lähialueelle.

Haikki Catering

Take Away ravintola Nurmeksen entisellä Meijerillä. Laadukasta lounasruokaa ja burgereita. Take away, kotiinkuljetus ja verkkokauppa.

Kesport Konesola

Kotiinkuljetuksena lähialueelle polkupyörät, moottorisahat, televisiot, veneet ym. tuotteet liikkeemme valikoimista.
www.facebook.com/konesola

Take away-palvelut

Näre ry

Arkipäivisin (ma-pe) take away kotiruokalounasta kello 11.00-13.00 välillä Närekartanolta, Koulukatu 5, 75500 Nurmes. Ruokalista löytyy mm. yhdistyksen netti- ja Facebook sivuilta.

Lounaskahvila Laventeli

Take away kotiruoka-lounas, valikoimissa myös keittoruoka. Arkisin klo 10.30-14.00.

Laitalan Lomat

Take away täytekakkuja, tuorejuustokakkuja, voileipäkakku ja, kinkku-, lohi- ja kasvispiirakoita, salaatteja ennakkoon tilattuna.

Yläpihan tila

Leivonnaisia tilauksesta: karjalanpiirakoita, kuivakakkuja, pullapitkoja, pikkupullia, munkkirinkilöitä, rahkapullia ym. Katso tarkemmat tiedot kotisivumme "KAUPPA" -osiosta.

Ravintola Kaneli

Lounas-annoksia ja burgereita

Männikkölän pirtti

Take away suolaiset ja makeat leivonnaiset ennakkoon tilattuna. Mm karjalanpiirakat, vatruskat, sultisinat, täytekakut ja voileipäkakut.

Postimyyntipalvelut

VoimaVilla

Terveyttä ja immuunipuolustusta tukevat vitamiinit, antioksidantti- ja ravintolisävalmisteet VoimaVillan puodista. Tilaa tuotteet p. 0408327907/Tuula Turunen. Tilatut tuotteet kerätään, pakataan ja laitetaan sovitun noutoajan lähellä odottamaan sinun noutoasi puodin ensimmäiseen eteiseen. Toimitusta kotiin lähialueella tarvittaessa ja postitusta kauemmas. Pysytään terveenä ja hyvissä voimissa!

Verkkokaupat

Äksyt Ämmät

Matkailun verkkokauppa. Lippukauppa, elämykset, ohjelmapalvelut, lahjakortit.

Zappi

Suomalaista käsityötä, luonnonmateriaaleista. Ekologisesti luontoa säästäen. Korut, unisiepparit, lahjakortit ja paidat

Apan Koru

Hopeakorut, nahkapigmentointikorut, korukurssit

Valtimo Design

Asusteet hatuista huiveihin, keepit , ponchot ja tunikat.

Kirjakauppa Sananhelinä

Kirjat, taiteilijatarvikkeet, toimistotarvikkeet, askartelutarvikkeet, pelit, lelut ja lahjatarvikkeet.

Silentia- Luontoapteekki

Luontaistuotteet, lisäravinteet, paikallistuotteet.

Sisustus Ou-tila

Marimekko, astiat, vaatteet, laukut, kankaat, sisustustuotteet, sisustustekstiilit, verhot

Hinauspalvelu Markku Mara

Automyynti

Ylä-Karjalan Sähkö / Sportia / Veikon kone

Tarjoamme kodinkoneiden, televisioiden ja myös tietotekniikkalaitteiden kotiinkuljetus- ja asennuspalvelua. Lisäksi meillä on myös verkkokauppa, josta voi tilata urheiluvälineitä, vapaa-ajan asusteita sekä jalkineita ja paljon muuta. Meillä on myös sähköasennus- ja korjauspalvelut.
https://www.yks.fi/ ja http://www.ylakarjalansahko.fi

Eläintarvikeliike Huputitihumma & Hundkarusellen

Eläintarvikkeet, ulkoilu- ja urheiluvaatteet

Kinesiocenter Kuntoilukeskus

Terveys- ja hyvinvointituotteet

Marjapaikka Oy

Homcaren Swipe puhdistusaineet ja ihonhoitotuotteet Valtimon ja Nurmeksen keskustan alueella!
www.homcare.fi/juhahaverinen

Sasta Oy

E.Saastamoisen tiloissa palveleva kotimaisen, erä- ja retkeilyvaatteita valmistavan Sastan tehtaanmyymälä, jonka verkkokauppa palvelee osoitteessa

Te-Se-Ma Neule oy

Sukkia verkkokaupasta.

SaippuaSaaga

HomCare tuotesarja: BioSwipe, Swipe, Naturcare ja Deesse tuotteet.

E. Saastamoinen

Monipuolinen valikoima naisten ja miesten vaatteita ulkoiluun, työelämään ja vapaa-ajan menoihin. Valikoimassa kymmeniä suomalaisia sekä kansainvälisesti tunnettuja vaatemerkkejä. Verkkokauppa avautunut!

Lisätietoja:

Kati Lipponen
Matkailukoordinaattori
Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES
kati.lipponen@pikes.fi
puh. 050 406 6122

Lista päivitetty 6.5.2020. Poikkeustilanteen ajaksi suunniteltuja tai nykyiseen tilanteeseen muutoin hyvin soveltuvia palveluita tarjoavat paikalliset yritykset voivat ilmoittaa tarjonnastaan osoitteessa https://forms.gle/pQ7xiDGDD369JXcDA

Navigation Menu