Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left Matkailun työ- ja toimintasuunnitelmatyöpaja

Syksyn huipennus tekee tuloaan ja minulla on ilo kutsua Teidät ensimmäiseen

Matkailun työ- ja toimintasuunnitelmatyöpajaan

ti 6.10. klo 14:00-16:00

kokoustila Sotkaan Break Sokos Hotel Bomba-hotellille.

Esittelen siellä lyhyesti tulevia toimenpiteitä (max 0,5 h) kahvittelun, karjalanpiirakoiden ja savumuikkujen lomassa, jonka jälkeen alamme työstämään varsinaista työ- ja toimintasuunnitelmaa työryhmissä (1 h) ja lopuksi käymme keskustelua syntyneistä tuotoksista (0,5 h).  Työryhmien agendalla ovat siis alueemme matkailukonsepti kokonaisuudessaan: liikeidea, erityisprofiili, kärkituotteet (TOP 5) ja tärkeimmät investoinnit.

Suuntaviivoja työskentelyllemme on esitetty jo Pohjois-Karjalan teema- ja toimenpideohjelmassa 2014-2020 ja lisäksi kartoitan toiveitamme jo ennakkoon oheisen lyhyen kyselyn avulla.

Vastaathan kyselyyn ja ilmottauduthan minulle työpajaan viimeistään keskiviikkoon 30. syyskuuta mennessä, niin osaan varata sopivan verran tarjoiluita. Ilmoitathan samalla myös mahdollisista allergioista.

Kokoonnumme asian tiimoilta vielä toistamiseen tiistaina 27.10. Kolilla, jonka jälkeen marraskuussa meillä tulisi olla tiedossa ne kärjet, joille Pielisen Karjalan kansainvälinen matkailubrändi rakennetaan tulevina vuosina. Kyseessä on siis erittäin tärkeä asia, joka tulee ohjaamaan mm. matkailuun liittyvää rahoitusta tulevina vuosina.

Ystävällisin terveisin,

Jasmine Sepponen