Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left Nurmeksen alueen yritysten myyntitaidon kehittäminen testauksen ja valmennuksen avulla.

Uskotko että myyjiksi synnytään vai että sen voi oppia? Oletko harkitsemassa myyntikoulutusta itsellesi tai myyntitiimillesi?

Myyntiosaamisen kehittämistä voi nopeuttaa hankkimalla ymmärrystä omista vahvuuksista ja kehittämiskohteista myynnin eri osaamisalueilla. Tule mukaan valmennustapahtumaan.

Valmennuksen kesto, tavoite ja toteutustapa

• Osallistujien yhteinen valmennustapahtuma, kesto 2h
  • Valmennustapahtumassa syvennetään valmentajan johdolla ymmärrystä myyntikompetensseista ja niistä osaamisalueista, joissa osallistujilla on kehittymisen potentiaalia.
  • Testin ja valmennuksen jälkeen osallistuja tietää, mitä osa alueita hänen kannattaa kehittää ja mitkä ovat keinot niiden kehittämiseen.

Myyntiosaamisen ennakkotehtävät ennen valmennusta:

• Viikkoa ennen valmennusta osallistuja saa ohjeistuksen ja linkin verkossa täytettävään kyselyyn, johon vastaamiseen hänellä kuluu aikaa n. 20 - 30 minuuttia.
  • Vastaamisen jälkeen hän saa välittömästi oman n. 30 sivuisen raportin, jossa arvio hänen henkilökohtaisista myyntiosaamisestaan eriteltynä 18 eri osa alueeseen.
  • Raportissa on ohjeet ja tehtävät, jotka valmennukseen osallistuja täyttää ennen valmennustapahtumaa.

Valmentaja Otto Kuivalainen, Vendacon Oy

Olen johtanut yli 200 hengen asiantuntijaorganisaatiota haastavissa tilanteissa. Olen toiminut myyntijohtajana vastuulla yli 10 M€ asiakkkuus. Minulla on kokemusta vaativista johtamistilanteista: organisaatiomuutokset, YT neuvottelut, lomautukset ja irtisanomiset. Toimin itse yrittäjänä. Olen Kauppakamarin Hyväksytty Hallituksen Jäsen (HHJ). Minulla on kansainvälisen coaching liiton ACC coaching sertifikaatti. Olen valmentanut yli 200:a pohjoiskarjalaista johtajaa, myyjää ja muuta avainhenkilöä.

Kysy lisätietoja valmennuksesta yhteyspäällikkö Aki Nevalaiselta, puh. 0400 905829 tai sähköpostilla aki.nevalainen@pikes.fi.

Buustia kasvuun - Osaamista yrityksiin -hanke

Navigation Menu