Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left Nurmeksen matkailualueelle oma brändi

Nurmeksen matkailualueelle oma brändi

PIKES ja matkailuyrittäjät päättivät vuosi sitten, että alueen matkailuyrittäjien liikevaihto kaksinkertaistetaan viiden vuoden sisällä. Yksi toimenpiteistä liikevaihdon kaksinkertaistamiseksi on saada lisää alueelle matkailijoita yhteismarkkinoinnin avulla, jossa yhteinen brändi on avainasemassa. Nurmeksen alueen matkailupalveluita markkinoidaan jatkossa yhden nimittäjän alla, Bomba-nimellä. Teimme aiemmin kyselyn, johon vastasi noin 90 henkilöä. Suurimmassa osassa vastauksista nousi esille, että alue tunnetaan erityisesti Bomban talosta. Bomba on jo tunnetuin brändi Nurmes-Valtimo-alueella ja nimi kiteyttää alueemme hengen, minkä vuoksi nimi valikoitui matkailumarkkinointi nimeksi. Tämä antaa näkyvyydelle jo vankan pohjan, eikä tunnettuuden rakentamista tarvitse aloittaa alusta.

Bomba-matkailubrändi tuo alueen palvelut ja vahvuudet yhteen saman katon alle matkailijoille ja markkinoinnissa hyödynnetään muun muassa rakennettua sivua Bomba.fi. Nurmeksen alue on kolmen kansallispuiston keskellä, jylhien vaaramaisemien ympäröimänä, Pielisen rannalla sekä tunnettu karjalaisten perinteiden vaalimisesta. Meille tullaan liikkumaan luontoon, tutustumaan karjalaiseen kulttuuriin, ottamaan irtiottoa arjesta hiljaisuuden keskelle ja nämä voimaannuttaa meillä kävijän. Bomballa käynti voi olla vaikka maisemakylien ihastelua tai kävelyä Puu-Nurmeksen palosolissa.

Jaa Bombaa meidän kanssamme ja tehdään aluetta entistä tunnetummaksi!

Tutustu alueeseen:

www.bomba.fi