Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left PIKES Oy hakee matkailuneuvojaa

PIKES Oy hakee matkailuneuvojaa

Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES on Nurmeksen kaupungin omistama kehittämisyhtiö. Yhtiö tehtäviä ovat yritysneuvonta, kehittämistoiminta ja alueen markkinointi yritysten sijoittumispaikkana. Lisäksi yhtiön tehtäviin kuuluu alueen matkailun kehittäminen, matkailumarkkinointi ja matkailijaneuvonta.

Haemme matkailukoordinaattorin työpariksi matkailuneuvojaa. Matkailuneuvojana sinulla on tärkeä rooli luoda matkailijalle myönteinen, mieleenpainuva ensikontakti Nurmekseen ja kertoa alueen monipuolisista matkailupalveluista ja käyntikohteista, sekä saada matkailija palaamaan uudestaan alueelle. Työtehtäviisi kuuluu matkailijoiden asiakaspalvelu neuvontapisteessä ja erilaisissa digikanavissa, sisällöntuotanto digikanaviin, matkailuesitteiden valmistelu sekä PIKESin Tulevaisuusfoorumin järjestelyissä avustaminen. Työ painottuu viikonloppuihin sesonkiaikoina.

Edellytämme

• hyvää kielitaitoa, sujuvan englannin lisäksi joko saksan tai venäjän kielen taito
  • erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
  • sosiaalisen median kanavien tuntemusta
  • matkailualan koulutusta tai työkokemusta

Toivomme, että sinulla on itsenäinen ja aktiivinen työote, ja tunnet Nurmeksen alueen matkailupalveluja.

Kyseessä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Työ alkaa 24.05.21 tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja työtehtävistä antaa matkailukoordinaattori Kati Lipponen p. 0504066122 kati.lipponen@pikes.fi. Lähetä työhakemuksesi ja cv sähköpostitse 18.4. mennessä osoitteeseen kati.lipponen@pikes.fi.

Tässä linkki PIKES Oy:n työntekijä- ja rekrytointirekisterin tietosuojaselosteeseen.

Navigation Menu

Palauta asettelu