Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left PIKES-yritysseteli yksinyrittäjille

PIKES-yritysseteli yksinyrittäjille

PIKES Oy on ottanut kuluvalle vuodelle koemielessä käyttöön yksinyrittäjille tarkoitetun yrityssetelin. Seteli on arvoltaan maksimissaan 500 euroa ja se on tarkoitettu yritystoiminnan kehittämiseen käytettävien ulkopuolisten asiantuntijoiden palkkioihin. Tällaisia kehittämistoimenpiteitä ovat mm.

• tuotekehitys
  • markkinoinnin, myynnin ja viestinnän osaamisen kehittäminen (ei ilmoituskuluihin tai markkinointikuluihin)
  • digitaalisen osaamisen kehittäminen
  • taloushallinnon osaamisen kehittäminen

Yritysseteliä ei voi käyttää yrityksen normaaliin toimintaan, palkkakuluihin, investointeihin eikä ohjelmistohankintoihin.

Myönnettävä tuki on 100 % kolmeensataan euroon saakka ja 50 % sen ylittävältä osalta, maksimissaan kuitenkin tuo 500 € (alv 0%).

Seteliä on haettava ennen kehittämistoimenpiteen aloittamista vapaamuotoisella hakemuksella vaikkapa sähköpostitse. Hakemuksessa pitää näkyä se, mihin kehittämisen kohteeseen haetaan ratkaisua, kokonaiskustannusarvio ja asiantuntijayritys, jolta palvelu hankitaan. Mikäli sopivaa asiantuntijaa ei ole tiedossa, autamme mielellämme sen hakemisessa omien verkostojemme kautta. Toimenpiteen päätyttyä odotamme lyhyttä yhteenvetoa tehdyistä toimenpiteistä.

Lisätietoja yrityssetelistä saat Jukka Nevalaiselta, p. 0400 250552 tai jukka.nevalainen@pikes.fi. Hakemukset voi toimittaa samaan osoitteeseen.

Navigation Menu

Palauta asettelu