Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left TEKES: Ota Digiboosti kansainvälisille markkinoille!

Ota Digiboosti -rahoituskampanjassa rohkaistaan kasvuhaluisia ja -kykyisiä pk-yrityksiä kehittämään uusia tuotteita ja palveluja kansainvälisille markkinoille tai palkkaamaan digiosaajia tehostamaan tuottavuutta ja kilpailukykyä. Pk-yritykset voivat myös hankkia tietoa markkinoiden mahdollisuuksista.

Rahoitusta yrityksille uusien tuotteiden ja palvelujen kehittämiseen

Rahoitamme osan kustannuksista, kun kehität uutta, uudistat vanhaa ja otat loikan uusille markkinoille digitaalisuutta hyödyntäen. Rahoitamme myös työelämän ja johtamisen kehittämistä.

Digiosaamista yrityksiin

Eri alojen pk-yritykset voivat palkata digiammattilaisen, jonka palkasta Tekes maksaa puolet yhden (1) vuoden ajan.Digiosaaja auttaa yritystä boostaamaan liiketoimintaa, tuottavuutta ja kilpailukykyä digitaalisuutta hyödyntämällä.

Tekes tarjoaa palkkatukea 50 % vuodeksi.

Lue lisää tästä linkistä.

Tervetuloa Microsoft Polku Recruiting Fairiin rekrytoimaan huippuosaajia!

Heinäkuussa 2015 Microsoft ilmoitti suunnittelevansa maailmanlaajuisesti yli 7000 henkilön irtisanomista. Suomen osalta sopeutustoimet toteutetaan syksyn 2015 ja kesän 2016 välisenä aikana. Satoja liiketoiminnan ja mobiiliteknologian asiantuntijoita etsii nyt uutta mahdollisuutta näyttää osaamistaan. Saatavilla olevien pätevyyksien kirjo kattaa kansainvälisen yrityksen kaikki funktiot*.

Yrityksillä on nyt erinomainen tilaisuus päästä rekrytoimaan näitä huippuosaajia Suomesta:
TE-toimisto ja EURES järjestävät virtuaalisen, yksityisen rekrytointitapahtuman 4. päivä marraskuuta 2015.

Microsoft Polku Recruiting Fair on ilmainen.

Tässä linkki lisätietoihin ja linkkeihin.

Navigation Menu