Breadcrumb

Asset Publisher

angle-left Yritykset ja oppilaitokset yhteistyössä

YRITYKSET JA OPPILAITOKSET YHTEISTYÖSSÄ – VERKOSTOITUMISTILAISUUS

Tutkimus-, kehittämis-, ja innovaatiotoiminnan mahdollisuudet ja avaukset

Seuraava verkostoitumistapaaminen järjestetään yhteistyössä Karelia ammattikorkeakoulun kanssa teemalla Yritykset ja oppilaitokset yhteistyössä. Tilaisuus järjestetään tiistaina 08.09.2015 kello 13.00-16.00 Karelia ammattikorkeakoulun Sirkkala-kampuksella, osoitteessa Sirkkalantie 12, Joensuu. Ilmoittaudu heti mukaan, alla linkki:

Ilmoittautuminen: http://digiumenterprise.com/answer/?sid=1329471&chk=5DYM7Z3V

Tervetulosanat

Maija Laasonen – Suomen viihtyisäPiha Oy

Oppilaitosyhteistyön tuloksia yrityksessä

Marja-Liisa-Ruotsalainen – Karelia AMK
Esittelyssä projekti Work Smart – Älykkäästi töihin

Tuomas Kinnunen – Suunnittelutoimisto Vaganza Oy
Työharjoittelukäytäntöihin uusia näkökulmia

13.40    Businessideakilpailun julkistaminen

13.50    Verkostoitumistilaisuus alkaa

15.30    Loppusanat ja vapaata seurustelua

Joensuun Seudun Kehittämisyhtiö JOSEK Oy:n hallinnoima projekti luovien alojen monialainen kehittäminen LUMO – verkostoilla monialaisuuteen, järjestää kevääseen 2016 mennessä neljä luovien alojen monialaista verkostoitumistapaamista. Jokaisen verkostoitumistapaamisen yhteydessä käynnistetään myös businessideakilpailu, jossa etsitään monialaisia businessideoita. Verkostoitumistapaamiset ovat luovien alojen ja muiden perinteisten toimialojen kohtaamispaikka, jossa verkostoitumisen avulla pyritään löytämään liiketoimintamahdollisuuksia ja lisäarvoa alueen yrityksille. Verkostoituminen tapahtuu ohjatusti speed dating periaatteella, mutta tilaisuuksien loppuun on jätetty aikaa myös vapaamuotoiseen verkostoitumiseen.

Verkostoitumistilaisuus on suunnattu maakunnan oppilaitosedustajille ja yrityksille. Verkostoitumistilaisuuden yhteydessä julkaistaan myös projektin toinen businessideakilpailu, jossa etsitään oppilaitosten ja yritysten yhteisiä businessideoita. Hakuaika alkaa 08.09.2015 ja päättyy 06.10.2015.

Lisätietoja:

Niina Myller