angle-left IPR-teemaklinikka Joensuussa 29.11.2016

Aika: 29.11.2016 klo 8:30-11:50 (Ennakkoon varatut asiantuntijatapaamiset klo 12:30-15:15)

Paikka: Joensuun Tiedepuisto, 3A-rakennus, netWorks Oasiksen Hall of Potential (Länsikatu 15, 80110 Joensuu)

Tekes ja ELY-keskus järjestävät Joensuussa 29.11.2016 IPR-teemaklinikan yhteistyössä Joensuun Tiedepuiston yrityshautomon kanssa.

Tule kuulemaan, mitä IPR (Intellectual Property Rights, aineettomat oikeudet) tarkoittaa käytännön liiketoiminnassa. IPR muodostuu mm tekijänoikeudesta ja rekisteröitävistä teollisoikeuksista, kuten patentti, tavaramerkki ja mallisuoja.

Tässä klinikkatapahtumassa pääaiheena ovat pelituotteiden ja palvelutuotteiden IPR suojausmahdollisuudet. Lisäksi ohjelmassa ovat tiivis katsaus teollisoikeuksiin yleisesti ja maksuttomien IPR-tietokantojen käyttöesimerkit omatoimiseen tiedonhankintaan.

Iltapäivän osalle on mahdollista varata henkilökohtainen 30 minuutin asiantuntijatapaaminen Olli-Pekka Piirilän (pelituotteiden/ohjelmistotuotteiden patentointi), Heikki Rantasen (teollisoikeudet yleisesti ja patentti-informaation hyödyntäminen) tai Tiedepuiston yritysasiantuntijan kanssa. Asiakkaat tapaamisiin valitaan ilmoittautumisen yhteydessä tehtävän kirjallisen pitchauksen perusteella. Lisätietoa asiantuntijatapaamisten ajanvarauksesta toimitetaan henkilökohtaisesti kaikille ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen henkilökohtaiseen tapaamiseen on sitova. Voit myös ilman ajanvarausta keskustella Patentti- ja rekisterihallituksen, Tekesin / ELY-keskuksen ja Tiedepuiston asiantuntijoiden kanssa.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Tilaisuus on suunnattu erityisesti pk-yrityksille sekä niille, joilla on mielessään hyvä idea tai keksintö, josta haluaa lähteä kehittämään liiketoimintaa.

Lue lisää tilaisuuden ohjelmasta ja ilmoittaudu mukaan:

Ystävällisin terveisin,

Tekes / ELY-keskus