angle-left LUMO2 - Tehoja kasvuun! -tilaisuus Höljäkässä

Hei sinä yrittäjä/kehittäjä, kokeile tätä!

Karelia-ammattikorkeakoulun ja Joensuun Seudun Kehittämisyhtiö JOSEK Oy:n yhdessä toteuttama projekti LUMO2 – Tehoja kasvuun! järjestää aloitustapahtuman Höljäkässä. LUMO2 – Tehoja kasvuun! -hankkeen pääpaino on monialaisissa tuotteissa, joiden ideat voivat tulla joko yrityskentältä tai vaikka kaupunkiseudun kehittämisestä. Hanke yhdistää luovat alat ja muut toimialat, ja sen tärkein tavoite on edesauttaa uusien tuotteiden ja palveluiden syntymisessä.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 8.11. klo 13 Koivurinteen Erä ry:n Eräkartanolla (Putsontie 6, 75990 Höljäkkä, Nurmes).

Tilaisuus on avoin kaikille toimijoille – olet tervetullut mukaan, olitpa sitten jo vakiintunut yrittäjä, freelancer tai vasta yrittäjyydestä haaveileva; aluekehittäjä, tilaihme, metallimies tai supernainen! Ilmoittaudu mukaan löytöretkelle: Ilmoittautuminen

Aloitustapahtuman alustava ohjelma:

13.00 Kahvia, purtavaa, tervetuloa

13.15 Projektin esittelyä

13.30 Yhdessä tekemistä

n. 14.30 Loppuyhteenveto ja jatkosta sopiminen

Tilaisuuden vetää viestinnän ja digitaalisuuden monitoimimies Janne Riiheläinen, ja mukana ovat myös projektiryhmän puuhanaiset ja -miehet.

Varsinaisen ohjelman jälkeen voit jäädä tutustumaan alueen muihin toimijoihin ja nauttimaan vielä toisen kupposen kaffetta.

Lisätietoja:

Niina Myller niina.myller@josek.fi 050 374 5417