angle-left Matkailualan työelämäpäivä 3.11.2016 – kuka maksaa palkkasi tulevaisuudessa?

Matkailualan työelämäpäivä to 3.11. klo 12.15 – 16 Karelia-ammattikorkeakoululla tuo yhteen matkailualan ammattilaiset, opiskelijat ja alasta kiinnostuneet. Päivän asiantuntijapuheenvuoroissa käsitellään internet-markkinointia, uusia työllistymisen mahdollisuuksia ja erikoistumisen merkitystä. Osaamistaan jakavat mm. Ilkka Kauppinen (Kodja Consulting) sekä Marianne Ruhanen ja Joona Sarisalmi (Kolin Keidas Ay).

Puheenvuorojen lisäksi ohjelmassa on kaikille avoin Mahdollisuuksien tori ja ennakkoilmoittautuneille järjestettävä työelämän ja opiskelijoiden verkostoitumistilaisuus. Verkostoitumistilaisuudessa klo 14.20–16 työnantajilla on mahdollisuus esitellä yrityksensä toimintaa, tavata potentiaalisia työharjoittelijoita ja tulevaisuuden työntekijöitä sekä tuoda esiin alan monipuolisia työtehtäviä. Verkostoitumistilaisuuteen mahtuu mukaan 10 työelämän edustajaa ja ilmoittautuneille lähetetään lisätietoa tapahtumasta ennen tilaisuutta.

Tapahtuman järjestää Work Smart – älykkäästi töihin -hanke, joka tukee opiskelijoiden työllistymistä ja turvaa osaavan työvoiman saatavuutta yrityksille. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja ja päivän ohjelma Work Smart -hankkeen nettisivuilla<https://kyvyt.fi/user/worksmart/work-smart> ja Facebookissa<https://www.facebook.com/events/1667251943604196/>.

Ilmoittaudu viimeistään 31.10.2016: https://www.webropolsurveys.com/S/F457D26D7137AF1A.par

Ystävällisin terveisin,

Kirsi Taskinen

Projektikoordinaattori | Project Coordinator Karelia-ammattikorkeakoulu | Karelia University of Applied Sciences