angle-left PIKESin neljännet Yritystreffit 10.11.2015 Lieksassa

PIKES Oy:n hallitus, osa henkilöstöä sekä joukko Lieksan, Nurmeksen ja Valtimon kuntapäättäjiä kävivät tutustumassa kahteen PIKESin lieksalaiseen asiakasyritykseen. Näistä Yritystreffeistä on muodostunut vakiintunut ja suosittu tilaisuus, jonka tarkoituksena on tutustua alueen yrityksiin, kuulla yrittäjien ajankohtaisia kuulumisia sekä tiivistää kuntien, PIKESin ja yrittäjien yhteistyötä. Näitä tapaamisia järjestetään vuorotellen kussakin omistajakunnassa.

Ensimmäinen vierailukohde oli metallialan ja teollisuuden kunnossapitoa tekevä Josa-Konerakennus Oy, joka yhdessä yritysryhmän kanssa on parhaillaan kehittämässä ja valmistamassa konetta kierrätykseen tai polttoon kelpaavan muovin puristamiseen tiiviiseen muotoon.

Kuvassa Josa-Konerakennus Oy:n yrittäjät Jouni Piiroinen (vas.) Sami Lakso (kesk.) ja PIKES Oy:n toimitusjohtaja Minna Heikkinen (oik.).

Illan toinen vierailu tehtiin Senioripäiväkoti Varpuseen, joka on yrittäjä Mari Kotilaisen uusi, ikääntyneille päivä- ja iltahoivaa tarjoava hoitopaikka. Viihtyisäksi ja toimivaksi sisustettu kodinomainen hoitopaikka sijaitsee Mähkön entisen päiväkodin tiloissa. Siellä vanhus saa hoidon lisäksi tukea kotona asumiseen ja laatua elämään, esim. ohjattuja aktiviteetteja, juttuseuraa ja muita virikkeitä. Lisätietoja: www.varpunen.fi

Kuvassa yrittäjä Mari Kotilainen, PIKES Oy:n toimitusjohtaja Minna Heikkinen ja yritysasiantuntija Marja Hietala.