angle-left Start Me Up -liikeideakilpailun voittajat 2017

Start me up -liikeideakilpailun voittajat palkittiin to 11.5. Joensuussa

Pielisen Karjalan liikeidea -palkinto 2.500 euroa:

Juha Tiainen, Nurmes - Telirakenne

Pielisen Karjalan paras liikeidea 2017 Start Me Up -liikeideakilpailussa on nurmekselaisen maanviljelijän Juha Tiaisen innovatiivinen telirakenne. Kyseessä on keksintö, joka yhdistää hydrauliikan ja geometrian ominaisuuksia luoden monikäyttöisen telirakenteen, jolla perävaunun purku- ja veto-ominaisuuksia saadaan merkittävästi parannettua.

Katso ideasta lisätietoa

Onnittelemme Juhaa!

Pielisen Karjalan seutukuntapalkinnon luovuttivat yhdessä PIKES Oy ja Pohjois-Karjalan Osuuspankki eilen Joensuun Tiedepuistolla järjestetyssä tilaisuudessa.

Kierrätysmateriaalia vedenpuhdistuksessa hyödyntävä innovaatio pokkasi Joensuun Tiedepuiston Start Me Up -liikeideakilpailun voiton

Joensuun Tiedepuiston nyt jo 16:nnen kerran järjestämän Start Me Up -liikeideakilpailun pääpalkinnon, 15 000 euroa ja tilat Tiedepuistosta vuodeksi, on voittanut joensuulais-lappeenrantalainen Apila Group Oy vedenpuhdistukseen liittyvällä ideallaan.

Toiseksi suurimman palkinnon, 5 000 euroa, Digitalisoituva maailma sponsored by Arcusys -sarjassa voitti Brandpa Oy:n Suvi Sorsan Markkinoinnin pankki, jossa ideana on luoda helpotusta pk-yritysten mainosmateriaalien valmistamiseen ja hankkimiseen kustannustehokkaalla työkalulla.

Kolmanneksi suurin potti, 3 000 euron arvoinen Opiskelijapalkinto, myönnettiin Jesse Korhoselle ja Timo Ilolle aeroponiseen kasvinkasvatukseen liittyvästä innovaatiosta.

Linkki tiedotteeseen