angle-left Yritys myyntikuntoon -koulutukset

Yritys muutoksessa - muutoksia yrityksessä -koulutukset

Yritysten toimintaympäristö muuttuu. Tämä vaatii jatkuvaa muutosta ja uuden oppimista myös yrityksissä. Toimintojen kehittämistä varten järjestämme koulutuksia, joissa keskitytään mm. yrityksen johtamiseen ja talouden hallintaan. Kouluttajana kokenut yritystoiminnan kokonaisvaltaisen osaamisen asiantuntija ja kehittäjä Ella Kärki, Kärki Konsultit Ky. Lähetä ennakkokysymyksiä kouluttajalle tässä linkissä.

Koulutusryhmät ovat pieniä, joten koulutus on yksilöllisempää. Lähetä kysymyksiä kouluttajalle ennen koulutusta, niin voit vaikuttaa käsiteltäviin asioihin. Kouluttaja vastaa kysymyksiin myös koulutuksen jälkeen.

Yrityksen omistajanvaihdos

• Yritys myyntikuntoon Nurmeksessa 20.5. klo 13.30-19. Koulutus on tarkoitettu yrityksen myyjälle, ostajalle tai myyntiä harkitsevalle. Koulutuksessa käsitellään yrityksen arvoon vaikuttavia asioita sekä tuodaan uutta näkökulmaa yrityksen omistajanvaihdokseen sekä myyjän että ostajan näkökulmista katsottuna. Liikeomaisuus vai osakkeet ja osuudet? Omistuksen vai sukupolven vaihdos? Millainen yritys käy helpoimmin kaupaksi? Arvonmääritysmenetelmät, verotus OV ja SPV -luovutuksissa (pääperiaatteet).
  • Yritys myyntikuntoon Lieksassa -koulutus samalla ohjelmalla 28.5. klo 13.30 - 19.00.

Koulutuspaikka vahvistetaan ennen koulutusta. Kahvitarjoilu!

Koulutus maksaa 40 euroa, alv. sis. / osallistuja/koulutus. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään noin kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää  Ilmoittautumislinkki.

Peruutusehdot: Mikäli asiakas peruu osallistumisen ilmoittautumisajan jälkeen, veloitamme koko koulutusmaksun (ellei peruutus tapahdu pakottavasta syystä). Mikäli koulutus peruuntuu esimerkiksi kouluttajalle tulleen pakottavan esteen vuoksi, PIKES Oy ei vastaa asiakkaalle mahdollisesti koituneista/koituvista ylimääräisistä kustannuksista/vahingoista. Koulutuksen järjestää PIKES Oy / Yritys muutoksessa -muutoksia yrityksessä -hanke.