angle-left Ajankohtaista yrittämisestä: PIKES-uutiset 2/2015

Pääkirjoitukseen purimme tiivistelmän vuoden 2015 alkupuolen asiakastilastoista. Pielisen Karjalaan perustettiin 20 uutta yritystä alku vuoden aikana. Vuoden 2015 alusta alkoi uusi hankekausi. Tutustu ja tule mukaan uusiin projekteihin, joissa keskeisessä roolissa ovat yritysten kilpailukyky ja alueen vetovoima.

Linkki uutisiin (selattava julkaisu). Linkki pdf-tiedostoon.

YRITTÄMISEN MAHDOLLISUUDET -KYSELY

Esittelemme yrittämisen ja työnteon mahdollisuuksia Pielisen Messuilla Valtimolla ja Farmari-messuilla Joensuussa. Kerro, onko yrityksesi myynnissä, oletko kiinnostunut yrityksen ostamisesta tai oletko palkkaamassa työntekijöitä? Lisäksi kartoitamme vientitoimintaa tai viennin aloittamissuunnitelmia.

KOULUTUKSET ELOKUUSSA

Järjestämme  SOME-koulutuksen Nurmeksessa 13.8. klo 14-19. Koulutus sopii sekä ennen SOMEa käyttäneille että uusille käyttäjille. Linkki koulutusinfoon ja ilmoittautumislomakkeeseen.

Lieksassa Muutosjohtaminen -iltapäiväseminaari Lieksassa ma 3.8. klo 15 – 18. Muutosjohtamisen koulutus on suunnattu yrittäjille, hallitusammattilaisille ja esimiehille. Linkki koulutusinfoon ja ilmoittautumislomakkeeseen.

Alueen suurin messutapahtuma, Pielisen Messut, pidetään la 11.7. Valtimolla. Tänä vuonna messujen teemana on mm. paluumuutto ja yrittäjyys Pielisen Karjalassa. Vielä ehdit mukaan Pielisen messuille. Lue lisää http://www.pielisenmessut.fi

Hyvää kesää,

yhteistyöterveisin,