angle-left Aurinkoenergiaa Pohjois-Karjalaan

Tule kuulemaan kattava tietopaketti aurinkoenergian hyödyntämisestä!

Tilaisuuksissa käydään läpi aurinkosähkön ja -lämmön perusteet, hyödyntämistavat, tekniikat, kannattavuus ja rahoitusmahdollisuudet. Tarkoituksena on antaa työkaluja arvioida omia aurinkoenergian tuotantomahdollisuuksia, tarjolla on myös mahdollisuus osallistua aurinkopaneelien yhteistilaukseen. Tilaisuudet ovat maksuttomia ja soveltuvat niin yrittäjille ja omakotiasujille kuin sähköttömän kesämökin omistajille. Puhujina toimivat aurinkoenergian asiantuntijat. Kolmessa ensimmäisessä tilaisuudessa alustaa energia-asiantuntija ja tietokirjailija Janne Käpylehto ja kolmessa viimeisessä tilaisuudessa alustavat GreenEnergy Finland Oy:n edustajat.

Ke 11.5. klo 18.00 Tohmajärvi, Kunnantalon valtuustosali (Järnefeltintie 1)
To 12.5. klo 12.00 Nurmes, Hyvärilän nuorisokeskus, auditorio (Lomatie 12)
To 12.5. klo 18.00 Outokumpu, Kulttuuritalo Marita (Koulukatu 1)
Ma 16.5. klo 18.00 Lieksa, Lukion auditorio (Koulukatu 16)

Ti 17.5. klo 18.00 Joensuu, Pohjois-Karjalan ammattiopisto, auditorio (Niskakatu 17)
To 19.5 klo 18.00 Kitee, Kiteen Evankelinen Kansanopisto (Opistontie 7).

Kahvitus alkaa puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua.

Lisätietoa tilaisuuksien alustajista löytyy osoitteista http://www.pienenergia.com/ (Janne Käpylehto) ja http://www.gef.fi/fi/ (GreenEnergy Finland).

Tilaisuuksia järjestävät yhteistyössä Poveria Biomassasta, Kohti vähähiilisiä kyliä sekä Kohti öljyvapaata ja vähähiilistä Pohjois-Karjalaa –hankkeet.