angle-left e-ammattilaiset tulevaisuuden työelämässä – Pohjois-Karjalan DigiSote–hanke 1.9.2016 – 31.12.2018

Digitalisaatio tulee muuttamaan sosiaali- ja terveysalan työtä ja siinä tarvittavaa osaamista. Myös sähköisiin palveluihin tottuneet kuntalaiset ja kansalaiset odottavat sähköisen asioinnin mahdollisuuksien lisääntymistä.
Pohjois-Karjalassa on käynnistymässä DigiSote–hanke, jossa tuotetaan tietoa sote-alan digitaalisista tulevaisuuksista ja e-ammattilaisuudesta, kehitetään digitalisaatiota julkisen ja yksityisen sosiaali- ja terveydenhuollon sekä kolmannen sektorin yhdyspintojen palvelupolkuihin sekä edistetään sote-ammattilaisten digiosaamista. Hankkeen tavoitteena on myös lisätä yritysten, alueellisen palvelujärjestelmän ja koulutusorganisaatioiden välistä yhteisöllistä yhteistyötä uuden liiketoiminnan kehittämiseksi.
Etsimme mukaan hoiva- ja hyvinvointialan yrityksiä, jotka haluaisivat kehittää digitaalisia palveluja/tuotteita yhdessä hyvinvointi- ja terveysteknologiayritysten kanssa. Hoiva- ja hyvinvointialan yritysten lisäksi kehittämistyön toimintaympäristöinä ovat Siun Sote ja järjestöt.

Lisätietoja LINKISSÄ.

Heräsikö kiinnostuksenne? Ottakaa yhteyttä 30.9. mennessä niin keskustellaan lisää. Tavoitteena on koota hankkeeseen osallistuva yritysverkosto syys-lokakuun aikana.

Yhteyshenkilö Päivi Sihvo, paivi.sihvo@karelia.fi, 050 305 8089