angle-left Haemme digiasiantuntijoita

Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES on Pielisen Karjalan oma kehittämisyhtiö. Kehitämme seutukuntaa omalla osaamisellamme, yhteistyöverkostoillamme ja palveluillamme. Tarjoamme asiantuntijapalveluita yrityksen eri kehitysvaiheissa sekä uuden yritysidean kypsyttämisessä yritystoiminnaksi.

Haemme digitaalisten palveluiden asiantuntijoita seuraaviin kategorioihin alueemme yritysten digitaalisen osaamisen lisäämiseksi:

1. Yritysten sähköisen markkinoinnin kehittäminen: mm. kotisivut, some, Internet-mainonta, Google-hakukoneoptimointi, Google Analytics ja My Business (pois lukien markkinointimateriaalin tekeminen, kuten valo- ja videokuvaus)
  2. Verkkokaupan tai sähköisen varausjärjestelmän perustaminen erityisesti osaamisen kehittämisen kautta
  3. Digitalisaatio tuotteissa, palveluissa ja prosesseissa sekä robotiikan hyödyntäminen yritystoiminnassa

Valintaperusteina asiantuntijaverkostoon ovat substanssiosaaminen, kouluttajakokemus ja aikaisemmat referenssit vastaavista yrityskohtaisista toimeksiannoista. PIKES Oy voi em. valintaperusteiden perusteella hyväksyä tai hylätä hakemuksen asiantuntijaverkostoon osallistumisesta.

PIKES Oy markkinoi yrityksille asiantuntijaverkoston palveluita, tekee toimitussopimukset asiantuntijaverkostoon hakeneiden yritysten kanssa, maksaa tehdyt toimeksiannot ja laskuttaa asiantuntijapalveluita käyttäneiltä yrityksiltä palvelun omavastuuosuuden. Yrityksillä on mahdollista käyttää tuettua palvelua yhden päivän ajan. PIKES Oy:n maksuosuus konsultaatiosta määräytyy kunkin kategorian halvimman päivähinnan mukaan. PIKES Oy varaa vuosittain määrärahan em. toimintaan, tämän vuoden varauksen arvioidaan riittävän noin 15 yrityksen konsultointiin.

Hakemuksista tulee selvitä valintaperusteiden lisäksi konsultaatiopäivän kokonaishinta matkakuluineen (alv 0 %) ja se, mihin kategoriaan hakemus liittyy. Yritystapaamiset järjestetään pääsääntöisesti yrityksissä Lieksan, Nurmeksen ja Valtimon alueilla. Asiantuntijayritykset voivat hakeutua kaikkiin kolmeen kategoriaan tai vain johonkin niistä omien osaamisten mukaisesti.

Hakemukset toimitetaan liitteineen sähköpostilla jukka.nevalainen@pikes.fi viimeistään 10.3.2017. Lisätietoja myös puhelimitse Jukka Nevalainen, puh. 0400 250552 (ei 6.-10.3.2017).