angle-left Haemme YRITYSASIANTUNTIJAA PIKESille

PIKES Oy on Pielisen Karjalan oma kehittämisyhtiö. Kehitämme seutukuntaa osaamisellamme, yhteistyöverkostoillamme ja palveluillamme. Vastaamme Pielisen Karjalan elinkeinostrategian uudistumis- ja kehittämistavoitteisiin toteuttamalla elinkeinostrategiamme mukaisia kehittämishankkeita. Toimipisteemme sijaitsevat Lieksassa ja Nurmeksessa.

Olemme käynnistämässä ESR-rahoitteista "Työtä ja osaamista Pielisen Karjalan yrityksille" – hanketta, jonka toteutusaika on 1.5.2016-31.12.2017.

Haemme ensisijaisesti Lieksan toimipisteeseen

YRITYSASIANTUNTIJAA

vastaamaan hankkeesta ja sen toimenpiteiden toteuttamisesta. Työtä ja osaamista Pielisen Karjalan yrityksille –hankkeen keskeisinä tehtävinä on löytää yrityksissä olevat piilotyöpaikat, hakea yritysten tarpeita vastaavia työntekijöitä, avustaa yrityksiä rekrytointien suunnittelussa, suunnitella ja toteuttaa työntekijöiden ja yrittäjien koulutuksia ja hakea uusia toimintamalleja työllistymiseen. Hankkeessa tehdään tiivistä yhteistyötä Pohjois-Karjalan TE-toimiston kanssa.

Edellytämme hakijalta

• soveltuvaa, mielellään vähintään amk-tasoista koulutusta
  • paikallisen yritystoiminnan ja projektihallinnon tuntemusta
  • työvoimahallinnon tukimahdollisuuksien tuntemusta
  • liiketoiminnan kehittämisosaamista
  • yhteistyökykyä
  • sähköisen viestinnän osaamista

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT. Lisätietoja hankkeesta ja tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Jukka Nevalainen, puh. 0400 250552   jukka.nevalainen@pikes.fi.

Hankkeen aloittaminen edellyttää myönteisen rahoituspäätöksen saamista Etelä-Savon ELY-keskukselta.

Aloittamisajankohdasta sovitaan valitun henkilön kanssa.