angle-left Haku päättyi: yritysasiantuntija Pohjois-Karjalan matkailun kasvuohjelma 2015 - 2017 -hankkeeseen

PIKES Oy on Pielisen Karjalan oma kehittämisyhtiö. Kehitämme seutukuntaa omalla osaamisellamme, yhteistyöverkostoillamme ja palveluillamme. Vastaamme Pielisen Karjalan elinkeinostrategian uudistumis- ja kehittämistavoitteisiin toteuttamalla strategian mukaisia hankkeita. Toimipisteemme sijaitsevat Lieksassa ja Nurmeksessa.

Olemme käynnistämässä yhdessä Karelia Expert Oy:n, Joensuun Seudun Kehittämisyhtiö JOSEK Oy:n ja Keski-Karjalan Kehitysyhtiö Oy KETIn kanssa POHJOIS-KARJALAN MATKAILUN KASVUOHJELMA 2015 – 2017 -hanketta, jonka keskeisiä tavoitteita ovat matkailuyritysten kansainvälinen markkinointi, matkailuyritysten tuotekehitys, yrityskohtaisten investointien ja kehittämistoimien aktivointi sekä tapahtumamatkailun edistäminen. Haemme hankkeeseen ajalle 16.3.2015 - 31.12.2017

YRITYSASIANTUNTIJAA
vastaamaan hankkeen toimenpiteiden toteuttamisesta Pielisen Karjalan alueella.

Edellytämme hakijoilta

• vähintään amk-tasoista koulutusta
  • vahvaa työ- tai yrittäjäkokemusta matkailutoimialalta
  • matkailutuotteiden tuotekehityksen osaamista kansainvälisille kohderyhmille