angle-left KASVUSTARTTI 27.10. klo 9-15, Tiedepuisto, Joensuu

Mistä eväitä yritystoiminnan kasvuun?     Kuinka kehitän liikeideaani?    Miten turvaan yritystoiminnan jatkuvuuden?    Miten löydän osaajia yritykseeni?

Työmarkkinat ovat jatkuvassa muutoksessa ja tulevaisuuden työpaikat syntyvät yhä enemmän pk-yrityksissä. Yritystoiminnan syntyä, jatkuvuutta ja kasvua tuetaan syksyn aikana kymmenellä alueella eri puolella Suomea järjestettävissä KasvuStarteissa.

KasvuStartti Pohjois-Karjala tarjoaa vauhtia ja eväitä kasvuun torstaina 27.10.2016 klo 9 - 15. Tapahtuman avaa Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen, kasvun ja kehittymisen tarinoita ja kokemuksia jakavat menestyneet paikalliset yrittäjät ja lupauksensa kasvun työkaluiksi antavat alueen yrityspalvelutoimijat. Tapahtuman isännöi ja omat mausteensa menestyksen eväisiin lisää yrittäjyyden puolestapuhuja Jethro Rostedt.

Varaa päivä kalenteristasi ja tule kuulemaan, keskustelemaan ja verkostoitumaan!

KasvuStarttien ajankohdat ja ohjelmat osoitteesta te-palvelut.fi

KasvuStartti Pohjois-Karjala on osa valtakunnallista tapahtumaketjua ja sen järjestävät yhteistyössä Pohjois-Karjalan TE-toimisto, Josek Oy, Keti Oy, Pikes Oy, Pohjois-Karjalan Kauppakamari ry, Pohjois-Karjalan Yrittäjät ry ja Pohjois-Karjalan ELY-keskus.

Lisätietoja:
palvelujohtaja