angle-left Lähihoitaja Ylä-Karjalan hoitokotiin

Ylä-Karjalan Hoitokoti Oy Valtimolla

Ylä-Karjalan Hoitokoti Oy on vuonna 2004 perustettu ympärivuorokautista hoivaa ja huolenpitoa tarjoava yksityinen sosiaalialan yritys.

Tutustu Ylä-Karjalan Hoitokotiin tässä linkissä:  http://ylakarjalanhoitokoti.omasivu.fi/

Haemme LÄHIHOITAJAA!

Tehtävä on sijaisuus, jonka kesto on yli 12 kk. Työaika on pääasiassa aamu- ja iltavuoroa (tarvittaessa yövuoroja). Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja työ alkaa sopimuksen mukaan. Palkkauksemme on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen

Ota yhteyttä Astaan ja kysy lisää!

Asta Huovinen, puh: 0408657211, a.huovinen@hotmail.com

Ole hyvä ja lähetä hakemus osoitteeseen:

Asta Huovinen/Ylä-Karjalan Hoitokoti Oy, Kylmäniementie 41, 75700 Valtimo tai a.huovinen@hotmail.com

Ylä-Karjalan Hoitokoti Oy

Hoitokotimme sijaitsee Ylä-Valtimon kauniissa maalaismaisemissa, luonnon rauhassa, mutta kuitenkin vain 6 km:n päässä Valtimon kirkonkylästä. Vuodesta 2015 lähtien tämä yksityinen sosiaalialan yritys on ollut Asta ja Mika Huovisen omistuksessa. Kodinomaisessa, ympärivuorokautista hoivaa ja huolenpitoa tarjoavassa hoitokodissamme on yhteensä 17 asukaspaikkaa ikäihmisille. Tarjoamme myös vuorohoitoa/omaishoitajien vapaapäivien lomittamista sekä tukipalveluja tarpeen mukaan.

Kunnioitamme asukkaidemme toiveita, tottumuksia ja perinteitä. Tavoitteenamme on, että kukin saisi elää omannäköistään ja rikasta elämää. Meillä syödään oman ravintola - kokkimme valmistamaa monipuolista ja herkullista kotiruokaa ja leivonnaisia. Hoitokodillamme järjestämme asukkaillemme runsaasti viriketoimintaa mm. erilaisten yhteisten toimintojen sekä ulkoilun merkeissä.

Taidolla töihin 2020 - 2022