angle-left MARKKINOINNIN UUDET NÄKÖKULMAT

MARKKINOINNIN UUDET NÄKÖKULMAT

Nurmes, 25.4.2017 klo 12 – 16, Hyvärilän Kartanohotelli, Lomatie 12

Mietityttääkö miten markkinointi tulisi nähdä nykyään? Onko yritykselläsi hallussa tuoreimmat kanavat ja ymmärrys kuinka niitä tulisi käyttää? Markkinoinnin murros ja muutos on ollut todella nopeaa, onko yrityksesi pysynyt mukana? Tiedätkö Kenelle? Miksi? Miten? Milloin? tulisi markkinoida puhuttaessa sähköisestä markkinoinnista?

Tule kuulemaan uusimmat markkinoinnin näkökulmat ja trendit!

Tilaisuuden asiantuntijana toimii Savonia-ammattikorkeakoulun TKI-asiantuntija Salla Willman. Sallan asiantuntijuutta on eritoten sosiaalinen media ja sen hyödyntäminen liiketoiminnassa. Koulutuspäivien lisäksi Salla on vetänyt yrityksille räätälöityjä konsultointipäiviä mm. sosiaalisen median strategiasta.

ILMOITTAUTUMISET: 18.4.2017 mennessä salla.willman@savonia.fi. Ilmoitathan myös kahvitusta varten mahdollisesti erityisruokavaliot.

Huomaa, että tilaisuutta on mahdollista seurata netin kautta. Kun ilmoittaudut, kerro tuletko paikan päälle vai seuraatko netin kautta. Nettiseurantaan lähetetään ohjeet!

Tilaisuus on kaikille kiinnostuneille avoin ja maksuton. Tervetuloa!

Järjestäjänä PIKESin TULEVAISUUDEN ELINTARVIKKEET- kuluttajatuotteiden osaaminen ja verkosto