angle-left Matkailun kasvuohjelman yritysryhmien järjestäytymis- ja toimenpiteiden suunnittelutapaaminen

Pielisen Karjalassa matkailun kasvuohjelma on lähtenyt vauhdilla liikkeelle: alueellamme on ollut jo useampi kansainvälinen matkanjärjestäjä, olen itse vieraillut ahkerasti alueen yrityksissä ja käynnissä ovat parhaillaan mainostoimisto-, matkatoimisto-, käännös-, kuvaus- ja videointikilpailutukset.

Onnistumisiakin matkailussa on Pielisen Karjalan osalta jo tapahtunut, sillä Visit Finlandin järjestämässä vuosittaisessa matkailuseminaarissa Majatalosta majataloon retket voittivat kiitoksena pitkäjänteisestä työstään Suomen parhaan ruokamatkailutuotepalkinnon.

Pielisen Karjalan matkailun kasvuohjelman yritysryhmien järjestäytymis- ja toimenpiteiden suunnittelutapaaminen järjestetään

Nurmeksessa: Hyvärilän matkailu- ja nuorisokeskuksen Kartanohotellissa, Höljäkkä-salissa torstaina 11. kesäkuuta klo 17:30 lähtien.

Lieksassa: Kestikievari Herranniemessä keskiviikkona 17. kesäkuuta klo 17:30 lähtien.

Lieksassa ohjelmassa lisäksi myös Itä-Suomen kalatalousryhmän ja Kala Leader ry:n edustajan Pekka Sahaman alustus kalastusmatkailun edistämisestä sekä Business Port Oy:n edustajan Seppo Peräojan alustus keilailumahdollisuudesta lisäpalveluna alueen matkailijoille.

Luonnollisesti tilaisuuksissa on vielä mahdollisuus lähteä mukaan matkailun kasvuohjelmaan!

Olethan ystävällinen ja ilmoitat minulle tulostasi sähköpostitse
osoitteeseen jasmine.sepponen@pikes.fi viimeistään päivää ennen tilaisuutta.

Syksyllä matkailun kasvuohjelmassa on luvassa ensimmäisen sähköisen tuotekatalogin julkaisu,
kansainvälistymiskoulutuksia ja opintomatkoja. Minkälaisia toimenpiteitä juuri Sinun yrityksesi tällä hetkellä kaipaisi? Tule mukaan tilaisuuksiin, kerro minulle ja suunnitellaan yhdessä tulevia toimenpiteitä.

Kutsu myös tulosteena tästä linkistä.

Ystävällisin terveisin,

Jasmine Sepponen