angle-left Matkamessut ja uusi katalogi

Pohjois-Karjalan matkailun kasvuohjelma –hankkeessa on työstetty syksyn aikana matkanjärjestäjien markkinoinnin/myynnin tueksi tuotekatalogia Pohjois-Karjalan tuotteista. Kiitos kaikille tuotteita ja muita infoja toimittaneille – saimme aikaan 60-sivuisen tuotekatalogin Pohjois-Karjalasta, mikä antaa erittäin hyvän ja kattavan kuvan meidän tuotteistamme. Tuotteita / infoja on vähän muokattu mm. tilan takia, ja ne on tarkoituksella jaettu katalogissa olevan jaon mukaan. Tuotejako mukailee Visit Finlandin tuotejakoa / markkinointikärkiä.

Oheisesta linkistä löytyy uusi tuotekatalogi. Huomaa, että tiedosto on suuri.

Katalogista on otettu mm. matkamessujen Meet Finland –tapahtumaa ajatellen pari sataa kpl myös painettua esitettä. Samoin sitä on tarkoitus jakaa myös maakuntaan tulevien matkanjärjestäjä- ja mediavierailuiden yhteydessä. Katalogi on tarkoitettu matkanjärjestäjä- tai muulle ostajaportaalle työkaluksi.

Katalogia päivitetään tämän vuoden aikana, joten kaikki kerkeävät varmasti vielä mukaan ja uusia tuotteita laitetaan sitä mukaa kun niitä syntyy – tuotekatalogin täydennysaikataulusta infoamme myöhemmin.

Lisätietoja saat Jasminelta tai Susannalta.

MATKAMESSUT TULOSSA

Matkamessuilla 20-24.1.2016  Pohjois-Karjala esiintyy omalla 64 m2 osastollaan matkailun kasvuohjelmassa mukana olevien yrittäjien ja toimijoiden kanssa. Aluetta edustavat hanketiimin lisäksi Pielisen Karjalan alueelta 8 yritystä ja 9 toimijaa, joten meillä on ihailtavan hyvä ja monipuolinen edustus.

Pielisen Karjalasta seuraavat  yritykset ovat messuilla:

Erä-Eero

Laitalan lomat