angle-left Opintomatka Mikkeliin 11.12.

Kävimme tutustumassa Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy:n toimintaan 11.12.2015. He esittelivät mm. yrityspalveluja / varatoimitusjohtaja Heikki Piironen, Lean Start Up -toimintaa / kehityspäällikkö Marjo Niittuaho-Nastolin ja Enterprise Europe Networkin toimintaa / erityisasiantuntija Mari Kivinen.

Yritysvierailulla tutustuimme Mipro Oy:n toimintaan toimitusjohtaja Juha Nurmen johdolla. Mipro on suomalainen turvallisuuteen ja ympäristötekniikkaan erikoistunut asiantuntijayritys. He kehittävät ja toimittavat kokonaisvaltaisia järjestelmäratkaisuja rautatie- ja metroliikenteen ja teollisuuden turvallisuuden hallintaan sekä vesi- ja energiahuollon prosessien ohjaukseen ja valvontaan. Mipro on yksityinen yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Mikkelissä. Yrityksellä on toimintaa myös muilla paikkakunnilla Suomessa sekä muun muassa Itä-Euroopassa ja Lähi-idässä.

Mikseillä: Minna Heikkinen, Pekka Horttanainen, Heikki Piironen, Mari Kivinen, Hannu Ryhänen, Jasmine Sepponen ja Aki Nevalainen.

Mitro Oy:llä toimitusjohtaja Juhan Nurmi esitteli yrityksen toimintaa.