angle-left PIKES-uutiset 3/2014 on jakelussa!

Hyvä yhteistyökumppani,

Vuoden 2014 viimeinen PIKES-uutiset on muhkea tietopaketti hankkeiden tilanneraporteista sekä elintarvikealan kuulumisista. PIKES-uutiset julkaistaan tuttuun tapaan ISSUU-linkkinä. PIKES-uutisten pdf:n voit ladata tästä linkistä.

Liikeideakilpailu Star Me Up 2015

Uusi vuosi on jo ovella ja uudet ideat kannattaa nostaa esiin. Yritystoiminta kehittyy ja seutukunta säilyttää elinvoiman uusien innovaatioiden kautta, jotka kypsytetään yhdessä menestystuotteiksi. Uusi Start Me Up 2015 – käynnistyy helmikuussa. Uskomme, että yrityksistämme löytyy uusia, hyödyntämättömiä ideoita, joita kannattaa jalostaa liiketoiminnaksi. Lue lisää ja ota osaa Liikeideakilpailuun.

Sähköiset kanavat tutuiksi

Mietitkö tuotteillesi uusia jakelukanavia? Tule Verkkokauppa tutuksi –teematilaisuuteen ke 28.1. Kokenut verkkokaupan pyörittäjä Soila Palviainen avaa verkkokaupan toimintaa. Lue lisää tästä linkistä.

Kiinnostaako facebook, mutta ei ole ollut aikaa perustaa omia sivuja? Kokeile facebookia linkittämällä ajankohtaisia tarjouksia, tuoteuutuuksia tai teemapäiviä tms. www.facebook.com/PielisenImmeiset -sivuille. Viime viikolla PielisenImmeiset-sivun kokonaiskattavuus oli yli 2000 henkilöä eli saman verran ilmaisia kontakteja sivun uutisille.

Lisätietoja;

Kaija Turunen, viestintäasiantuntija,