angle-left Pohjois-Karjalasta Suomen matkailuvientiin lisää virkistäviä kärkituotteita

Hiljaisuus soittaa kannelta ja maistuu karjalanpiirakalta

Pohjois-Karjalasta Suomen matkailuvientiin lisää virkistäviä kärkituotteita Majatalosta majataloon ja Silence Travel osastolla Ruokamatka Suomi 100 7s 130-2

Ei tarvitse olla puuseppä, koristetaiteilija tai muusikko osatakseen viimeistellä aidon kanteleen ja innostua sen soittamisesta. Hiljainen kantele on uusi pohjoiskarjalainen ohjelmapalvelu, jossa suomalaiseen kansanperinteeseen olennaisesti liittyvästä kanteleesta on kehitetty inspiroiva, sointuva ja maistuva matkailutuote. Se jatkaa itäsuomalaisten etulyöntiasemaa hiljaisuuden jalostamisessa kiinnostaviksi tuotteiksi. Hiljainen kantele on nautittavissa Pohjois-Karjalassa viidessä eri kohteessa, majatalossa tai huvilassa.

Hiljainen kantele on Karelia Cottagesin toinen VisitFinlandin kärkituotekilpailussa menestynyt ohjelmapalvelu. Vuosi sitten kulttuurimatkailun Top 10 joukkoon ylsi Taidetta luonnon keskellä. Tänä vuonna yrityksen lippulaiva Raita-huvila, Villa Raita arvostettiin hyvinvointimökkinä yhteensä 25 valitun kärkituotteen joukkoon.

LINKKI TIEDOTTEESEEN

Lisätietoja: Minna Murtonen Äksyt Ämmät +358 40 0877085 www.aksytammat.fi
Katri Vuorjoki Karelia Cottages +358 44 271 6095 www.kareliacottages.fi

LINKKI FIN PRON TIEDOTTEESEEN:

Hyvinvointi- ja kulttuurimatkailusta uutta nostetta Suomen matkailubuumiin