angle-left Sinussa on yritystä - yrittäjyys.- ja työelämäpäivä Kirkkokadun yläasteen 9.- luokkalaisille pe 3.3.

Pidämme jo neljännen kerran kaikille yhdeksäsluokkalaisille 'Kisun suu'- liikeideoiden suunnittelu- ja arviointitilaisuuden, esikuvana Leijonan luola- TV-ohjelma.

Liikeideat on suunniteltu jo tunneilla, ja nuoret esittelevät ne 3.3. perjantaina ryhmissä klo 8.00 - 14.00 välisenä aikana 'Kisun suu'- raadille. Kaikki palkitaan jotenkin, lisäksi ryhmäkohtaiset arvontapalkinnot.

Parhaimmille ja toteuttamiskelpoisimmille liikeideoille annetaan ensimäistä kertaa myöhemmin pieni pääomasijoitus rahana. Sitä varten olemme koonneet pienen rahaston, jossa ovat mukana lisäksemme mm. PIKES Oy ja Ammattiopisto Nurmes. 'Kisun suu'- raadissa mukana ovat olleet myös TE-toimisto ja Pohjois-Karjalan Yrittäjät ry. Sinussa on yritystä -päivän järjestäjinä ovat 4H Nurmes ja Kirkkokadun koulu.