angle-left Start me up -liikeideakilpailun palkitut 2016

Start Me Up-liikeideakilpailun palkitut 2016

Paras Pielisen Karjalan liikeidea -palkinnon voitti:
Niko Keronen, Lieksa

Keksintö: FronTest, "Koiran koulutuksessa käytettävä laite, jossa on uusia innovatiivisia ratkaisuja. Sen avulla koira opetetaan tunnistamaan haluttuja ominaishajuja, kuten huumeet, home sekä erottamaan eri ihmisten ominaishaju."

Paras Pielisen Karjalan liikeidea -palkinnon lahjoittivat Pielisen Osuuspankki ja Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES. Palkinnon arvo on 2500 euroa. Palkinnon luovuttivatt OP:n puolesta johdon assistentti Kirsi Nevalainen ja PIKES Oy:n toimitusjohtaja Minna Heikkinen.

Muut palkitut infon saat tästä LINKISTÄ.

TIETOJA KILPAILUSTA:

Start Me Up -liikeideakilpailu etsii ideoita sekä ihmisiä, jotka haluavat kasvattaa ne täyteen loistoonsa. Osallistu yksin tai tiiminä, yrittäjänä tai työntekijänä, opiskelijana tai tutkijana – vain ideallasi on merkitystä. Päivitetään sanonta ´joukossa tyhmyys tiivistyy´ tälle vuosituhannelle muotoon ´tiimissä liikeidea jalostuu´!

PIELISEN KARJALAN PARAS LIIKEIDEA PALKITAAN 2500 EUROLLA

Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES on ollut yhteistyökumppanina jo useana vuonna Start Me Up –liikeideakilpailussa, joka on Joensuun Tiedepuisto Oy:n organisoima maakunnallinen kilpailu potentiaalisten ideoiden löytämiseksi. Nyt PIKES Oy yhdessä Pielisen Osuuspankin kanssa haluaa kannustaa alueen yrittäjiä ja työntekijöitä palkitsemalla Pielisen Karjalan parhaan liikeidean 2.500 euron palkinnolla.

Kerro ideasi sähköisellä lomakkeella – siitä se lähtee! Kilpailuaika on 1.2. – 31.3.2016. OSALLISTU OSOITTEESSA: www.startmeup.fi

Liikeideaan liittyvät protot/demot tai muut liitteet toimitetaan Joensuun Tiedepuisto Oy:n Aulapalveluun nimellä ja merkillä ´Start Me Up 2016´ varustettuna. Osoite: Länsikatu 15, 80110 Joensuu.

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja liikkuva kuva tuplasti enemmän. Voit halutessasi tehdä ideastasi myös videon sähköisellä kilpailulomakkeella kertomasi idean tueksi.

START ME UP - LIIKEIDEAKILPAILUN  PALKINNOT:

• Pääpalkintona rahapalkinto 15 000 €, jonka lisäksi toimitilat Joensuun Tiedepuistosta vuodeksi
  • ´Paras metsäbiotalouden liikeidea´, rahapalkinto 5 000 €
  • ´Paras teknologia ja materiaalit –liikeidea´, rahapalkinto 5 000 €
  • ´Paras luovan alan liikeidea´, rahapalkinto 5 000 €
  • ´Paras opiskelijalähtöinen idea´, rahapalkinto 2000 €
  • ´Paras tutkimuslähtöinen liikeidea´, rahapalkinto 2 000 €
  • ´Paras Keski-Karjalan liikeidea´, rahapalkinto 2 500 €
  • ´Paras Pielisen Karjalan liikeidea´, rahapalkinto 2 500 €
  • ´Äly ja väläys –idea´, rahapalkinto 2 000 €
  • ´Some Awards´ –palkinto 1 000 €
  • Arvontapalkinto, rahapalkinto 1000 €

Kilpailun tulokset julkistetaan ja palkinnot luovutetaan voittajille to 12.5.2016 Joensuussa.

Kokeneen asiantuntijaraadin sparrauksella hyvät ideat alalta kuin alalta jalostetaan kannattavaksi liiketoiminnaksi. Osallistumalla saat myös laajan yhteistyökumppaniverkostomme käyttöösi ja löydät kavereita kehittämään ideaasi.

Lisätietoja:
Kari Pulkkinen, puh. 050 406 8716, kari.pulkkinen @ tiedepuisto.fi
Timo Ruohio, puh. 050 597 4330, timo.ruohio @ tiedepuisto.fi
Ilpo Pohjola, puh. 0400 182 700,  ilpo.pohjola @ tiedepuisto.fi

Joensuun Tiedepuisto Oy Länsikatu 15, 80110 Joensuu
www.tiedepuisto.fi tai www.startmeup.fi

Pohjoiskarjalaiset ideat muuttuvat bisnekseksi tälläkin hetkellä. Lue esimerkkejä siitä, mihin vahvalla visiolla ja tinkimättömällä asenteella päästään.