angle-left SVEITSILÄINEN MATKANJÄRJESTÄJÄ KONTIKI REISEN PANOSTAA POHJOIS-KARJALAN MÖKKEIHIN

Yhteistyön tuloksena myös lauantailennot Joensuuhun kesälle 2017
Pohjois-Karjalan mökkitarjontaa vuosia markkinoinut sveitsiläinen Kontiki Reisen panostaa entistä enemmän maakuntaan. Tavoitteena on kaksinkertaistaa asiakkaiden määrä edellisestä kesästä.
-Kiitos Finnairin kanssa tehdyn hyvän yhteistyön saimme lauantailennot takaisin ohjelmaan Helsingistä Joensuuhun, mikä antaa mahdollisuuden keskittää mökkitarjontaa entistä enemmän yhdelle alueelle, toteaa Kontiki Reisenin tuotepäällikkö Patrick Lohri. -Olemme erittäin iloisia Finnairin panostuksen lisäksi yhteistyöstä alueellisten toimijoiden kanssa, ja haluamme tiivistää sitä yhteisillä toimilla edelleen, tuotepäällikkö Lohri jatkaa.

Lue lisää tiedotteesta TÄSSÄ LINKISSÄ.

Lisätietoja:
Kontiki Reisen, tuotepäällikkö Patrick Lohri, puh. +41 56 203 66 25, patrick.lohri@kontiki.ch
Pohjois-Karjalan matkailun kasvuohjelma 2015-2017 -hanke, ohjelmajohtaja Susanna Saastamoinen, puh. 0400 311 213, susanna.saastamoinen@visitkarelia.fi
Pohjois-Karjalan maakuntaliitto, yhteyspäällikkö Sami Laakkonen, puh. 050 443 1661, sami.laakkonen@pohjois-karjala.fi
Kontiki Reisen / kuvat, mediainfot: Nadja Hänni, markkinointikoordinaattori, puh. +41 56 203 66 59, nadja.haenni@kontiki.ch

Palauta asettelu