angle-left Taidolla töihin -palveluja työtä etsiville

Etsitkö työtä Nurmeksesta?

Kaipaisitko neuvontaa tai henkilökohtaista ohjausta?

Teemme yhteistyötä paikallisten yritysten, oppilaitosten, työllisyystoimijoiden ja työtä etsivien ihmisten kanssa. Tavoitteenamme on auttaa työtä ja tekijöitä löytämään toisensa ja madaltaa yritysten kynnystä rekrytoimiseen.

• Henkilökohtainen työnhaun sparraus etänä (Teams/puh/s-p) tai livenä, koronaohjeistuksia noudattaen. Kartoitetaan yhdessä toiveesi ja tavoitteesi ja sinulle sopivia työmahdollisuuksia Nurmeksessa. Autamme tarvittaessa myös yhteydenotossa yrityksiin sekä vaikkapa työnhaun asiakirjoissa. Neuvontaa myös koulutusasioissa ja oppisopimukseen liittyen.
  • Työllisty Nurmeksessa – koulutus. Voit olla koulutukseen hakeutuessasi työtön työnhakija, mutta koulutus on kaikille avoin. Koulutuksen tavoitteena on auttaa Sinua pääsemään itseäsi kiinnostavaan yritykseen tai alalle. Koulutus sisältää mm. uraohjaajan tekemän osaamisen kartoituksen ja jakson paikallisessa yrityksessä. Koulutuksen kesto on keskimäärin 1kk, mutta räätälöitävissä tarpeesi mukaan.

Tässä linkissä voit lukea tarkempia tietoja TYÖLLISTY NURMEKSESSA -koulutuksesta. Linkissä olevalta sivulta löydät myös alustavan ilmoittautumislomakkeen.

Palvelumme ovat maksuttomia, luottamuksellisia ja sinun tarpeeseesi räätälöitäviä!

Ota yhteyttä, niin katsotaan miten voimme olla avuksi juuri Sinulle!

Outi

PIKES Oy:n Taidolla töihin 2020-2022-hanke