angle-left TEKIJÖITÄ YRITYKSIIN -KOULUTUS NURMEKSESSA

Tekijöitä yrityksiin-koulutus

Etsitkö uutta työtä tai kokonaan uutta alaa? Onko sinulla ammatillinen koulutus tai työkokemuksen kautta hankittu ammattitaito? Suuntana työ joko suoraan tai lyhyen koulutuksen jälkeen? Tervetuloa Tekijöitä yrityksiin -koulutukseen!

Koulutuksen tavoitteena on saattaa työvoimaa tarvitsevia yrityksiä ja työnhakijoita yhteen. Tutustut työllistymismahdollisuuksiin eri aloille ja nurmeslaisiin yrityksiin, joilla on olemassa olevia työvoimatarpeita. Koulutuksen aikana pääset peilaamaan omaa ammattitaitoasi suhteessa yritysten tarpeisiin sekä rakentamaan omaa polkua työpaikkaan. Koulutus voi johtaa suoraan työsuhteeseen tai esimerkiksi työllistymistä tukevaan jatkokoulutukseen, joita voivat olla oppisopimus tai Koulutustehdas eli mestari-kisälli-koulutus. Koulutuksen aikana sinulla on myös mahdollisuus suorittaa tavallisimpia lupakorttikoulutuksia (enintään kaksi korttia/opiskelija)

Koulutuksen aloitusjakso, yritysjakson kesto ja koulutuksen sisällöt räätälöidään yksilöllisesti tarpeidesi mukaisiksi. Koulutus on jo käynnissä ja siihen on jatkuva haku. Yritysjakso on keskimäärin 20 päivää ja enintään 40 päivää. Jakso voidaan suorittaa yhdessä tai useammassa yrityksessä. Yritysjakso suoritetaan ensisijaisesti yrityksessä, jossa on työvoiman tarvetta ja jatkotyöllistymismahdollisuuksia. Yhteistyökumppaneita ovat mm. Attendo Nurmeksen Hoiva Oy, Binderholz Nordic Oy, Jukolan Osuuskauppa, Pielispakari Oy ja Porokylän Leipomo Oy.

Haku: www.te-palvelut.fi. Lisätietoja koulutukseen hakeutumisesta ja opintojen rahoituksesta saat Työlinjan koulutusneuvonnasta 0295 020 700. Valintahaastattelut järjestetään TE-toimiston Nurmeksen toimipaikassa.

Lisätietoja koulutuksen sisällöistä:
martti.turunen@valmennuskeskus.fi
puh. 050 462 0391.

Koulutuspaikkoja tarjoavat yritykset, yhteydenotot:
Outi Meriläinen
outi.merilainen@pikes.fi.

Koulutus liittyy ESR-rahoitteisen Kohtaanto 2018-2019 - hankkeen toimintaan. ”Vipuvoimaa Euroopan Unionilta. Tämä työvoimakoulutus toteutetaan Euroopan sosiaalirahaston tuella.”