angle-left Tervetuloa TEKIJÖITÄ YRITYKSIIN – koulutukseen!

Tervetuloa TEKIJÖITÄ YRITYKSIIN – koulutukseen!

Etsitkö uutta työpaikkaa tai ehkä kokonaan uutta alaa? Sinulla on jo ammatillinen koulutus tai työssä hankittua ammattitaitoa ja haluaisit töihin suoraan tai lyhyen koulutuksen kautta.

Tekijöitä yrityksiin- koulutus on yksilöllisesti Sinulle suunniteltu. Saat valmentajan henkilökohtaisen tuen työmahdollisuuksiesi kartoittamiseen ja pääset yritysjaksolle Sinua kiinnostavaan yritykseen. Yritysjakso suoritetaan ensisijaisesti yrityksessä, jossa on työvoiman tarvetta. Tavoitteena on suora työllistyminen tai työllistymistä tukeva jatkokoulutus työpaikalla, esim. oppisopimus tai kisällikoulutus. Koulutukseen kuuluvan aloitusjakson ajankohta ja kesto on tarpeidesi mukaan räätälöity. Yritysjakso on kestoltaan keskimäärin 20 päivää. Koulutuksen aikana sinulla on myös mahdollisuus suorittaa tavallisimpia lupakorttikoulutuksia (enintään kaksi korttia/opiskelija).

Haku: www.te-palvelut.fi. Koulutus on jo käynnissä ja siihen on jatkuva haku.

Lisätietoja koulutukseen hakeutumisesta ja opintojen rahoituksesta saat Työlinjan koulutusneuvonnasta 0295 020 700. Valintahaastattelut järjestetään TE-toimiston Nurmeksen toimipaikassa.

Lisätietoja koulutuksen sisällöistä: Lisätietoja Kohtaanto 2018-2019-hankkeen palveluista:

martti.turunen@valmennuskeskus.fi, puh. 050 462 0391   outi.merilainen@pikes.fi, puh.  046 922 4271.

Koulutus liittyy ESR- rahoitteisen Kohtaanto 2018-2019 - hankkeen toimintaan. ”Vipuvoimaa Euroopan Unionilta. Tämä työvoimakoulutus toteutetaan Euroopan sosiaalirahaston tuella.”