angle-left Tilaa digi-asiantuntija yritykseesi!

Tilaa digi-asiantuntija yritykseesi!

Digi-asiantuntijapalvelut kiinnostavat asiakkaitamme, joten olemme kilpailuttaneet sähköisen markkinoinnin, verkkokaupan ja teollisen internetin osaajia ja tarjoamme alueemme yrityksille yhtä digi-asiantuntijapäivää / yritys niin, että PIKES Oy maksaa päivästä 560 € (alv. 0 %), loput jää yrityksen omavastuuosuudeksi.  Valitsimme digiasiantuntijayrityksiksi seuraavat toimijat:

• atFlow Oy / Verkkosivustot, verkkokauppa
  • Collapick Company Oy / Verkkosivut, karttapaikka, varausjärjestelmät, teollinen internet
  • Evolution Solutions Oy / Verkkokauppa, sähköinen markkinointi
  • Hurry Oy / digi-strategia, verkkosivut, google-optimointi, verkkokauppa
  • Mainostoimisto  F A B R I K  Oy / Digitaalinen markkinointi
  • MAT FUTURE VISION / www-sivut, some, google-työkalut, esineiden internet, verkkokauppa, sähköinen markkinointi
  • Momentti Oy / Sähköinen markkinointi
  • Soft Sales Oy / Sähköinen markkinointi, some, verkkokauppa

Varaa meiltä päivän tuettu yrityskohtainen digi-asiantuntijapäivä. Digi-asiantuntijapalvelua käyttävän tilaajayrityksen maksuosuus vaihtelee 240 – 640 euron (+ alv. 24 %) välillä asiantuntijayrityksen päivähinnasta riippuen.

Digi-asiantuntijatuki kattaa 17 päivää. Varaamme digi-asiantuntijapäivät sitovien ilmoitusten mukaisessa järjestyksessä, 1 päivä / yritys. Tilaajayritysten maksuosuuden laskutamme palvelun jälkeen.

Ilmoita sähköpostitse Jukka Nevalaiselle (jukka.nevalainen@pikes.fi) tai PIKESin yritysasiantuntijalle mahdollisimman pian sitovasti halukkuudestasi käyttää asiantuntijaa oman yrityksenne digitaalisten taitojen kehittämiseen.

Kun digi-asiantuntijapäivän käytöstä on sovittu ja käytettävä digi-asiantuntijayritys on valittu, ilmoitamme tiedot asiantuntijayritykseen. Lopullinen digi-asiantuntijapäivän sisältö tarkentuu aina yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Päivä toteutetaan yrityskohtaisesti, yritysten tiloissa ja yritysten laitteilla.

Nyt kannattaa päivittää digiosaamista!

Jukka Nevalainen

Kehittämispäällikkö