angle-left Tule töihin Attendo Nurmeksen Hoivan yksiköihin

Attendo Nurmeksen Hoiva

Yksilöllistä hoivaa

Mielenterveys- ja päihdeyksikkö Attendo Kotirinne sijaitsee Nurmeksessa. Välittävä ja ammattitaitoinen henkilökunta huolehtii jokaisen asukkaan ympärivuorokautisesta ja yksilöllisestä hoivasta. 32-paikkainen Kotirinne palvelee päihdemuistisairaita asukkaita, sekä tarjoaa vuorohoito-, arviointi- ja kuntoutusjaksoja. Palvelukoti sijaitsee lähellä keskustaa ja terveyspalveluja. Kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelut ovat hyvien liikenneyhteyksien päässä. Asuminen yksikössä on pitkäaikaista sekä tarjoaa vuorohoito-, arviointi- ja kuntoutusjaksoja. Lue lisää meistä: https://www.attendo.fi/yksikot/attendo-kotirinne/

Tule meille töihin, haemme mielenterveys- ja päihdekuntoutujien yksikköön kahta LÄHIHOITAJAA vakituiseen työsuhteeseen:

Attendo Kotiniemi tarjoaa ympärivuorokautista hoivaa 36 ikääntyneelle. Attendo Kotiniemi sijaitsee Nurmeksessa, Attendo Kotirinteen yhteydessä. Jokaiselle asukkaallemme nimetään omahoitaja ja tehdään henkilökohtainen hoito- ja palvelusuunnitelma. Tavoitteenamme on säilyttää asukkaan elämä laadultaan ja sisällöltään samansuuntaisena kuin ennen meille muuttoa. Tutustu meihin: https://www.attendo.fi/yksikot/attendo-kotiniemi/

Tule meille töihin, haemme LÄHIHOITAJAA YÖTYÖHÖN vakituiseen työsuhteeseen:

Tavoitteellista tukea

Attendo Nurmesharju on 15-paikkainen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille suunnattu kuntoutusyksikkö. Nurmesharju tarjoaa sekä tehostettua asumispalvelua että tuettua asumispalvelua. Nurmesharjussa tarjotaan kuntoutujalle mahdollisuus palata parempaan arkeen aktivoinnin, tuen ja yksilöllisen kuntoutuksen avulla. Tutustu meihin: https://www.attendo.fi/yksikot/attendo-nurmesharju/

Tule meille töihin, haemme SAIRAANHOITAJAA tai LÄHIHOITAJAA määräaikaiseen työsuhteeseen:

Muut avoimet paikkamme:

Attendo Kotiniemeen ja Attendo Kotirinteelle hoitoapulaisen keikkatyötä HUOM! ei tarvita koulutusta:

Attendo Kotinimeen ja Attendo Kotirinteelle keikkatyötä/ eripituisia sijaisuuksia:

Kiertävä lähihoitaja Pielisen alueelle:

Kysy lisää!

Henna Väkeväinen, Rekrytointikoordinaattori, Itä-Suomi