angle-left Etsimme uusiutuvan energian tuotannosta kiinnostuneita yrityksiä, yhdistyksiä ja maatiloja

Poveria biomassasta -hankkeessa etsitään uusiutuvan energian tuotannosta ja käytöstä kiinnostuneita toimijoita. Hankkeen toimenpiteisiin kuuluu muun muassa uusiutuvan energian demonstraatiokohteiden etsiminen ja niissä syntyvän tiedon jakaminen. Demonstraatiokohteita voivat olla esimerkiksi uusiutuvaan energiaan liittyvien uudenlaisten liiketoimintamallien pilotointi tai uuden teknologian käyttöönotto. Kohteiden tarkoituksena on toimia esimerkkinä maakunnan muille vastaavia toimintamalleja tai investointeja suunnitteleville toimijoille. Demonstraatiokohteeksi valitut saavat hankkeesta tukea investoinnin/toiminnan suunnitteluun.

Hankkeen tarjoamiin palveluihin kuuluu myös yrityskohtainen alkukartoitus, joka voi sisältää esimerkiksi uusiutuvaan energiaan liittyvän liikeidean sparrausta tai investointisuunnitelmien ohjausta.

Jos sinulla siis on uusiutuvan energiaan liittyviä ideoita tai aikomuksia, ota yhteyttä!

Antti Niemi
Yritysasiantuntija