angle-left Uutta virtaa tuotekehitykseen, palvelujen markkinointiin ja osaamiseen: Työpajat hoito-, hoiva- ja kuntoutusalalle

Kutsu:

Karelia-amk kutsuu Pohjois-Karjalan maakunnan hoito-, hoiva- ja kuntoutusalan yritykset ja organisaatiot monialaisiin, saman sisältöisiin työpajoihin vaihtoehtoisesti Nurmeksessa, Kiteellä ja Joensuussa. Näiden pajojen tuloksia syvennetään yhteisesti 23.3. Joensuussa (Ideoitten jalostaminen).

Työpajojen tarkoituksena on koota kohderyhmään kuuluvat yritykset ja organisaatiot yhteen ja virittää ideoita uusien palvelujen, tuotteiden ja toimintatapojen kehittelyyn digitalisaation, aktiivisen ikääntymisen ja kansainvälistymisen puitteissa.

Osallistujien on mahdollisuus jatkaa maksuttomaan Clinical Study Visit -valmennukseen (valmennus oman osaamisen esittelyyn ja kansainvälisten sote-asiantuntijoiden vastaanottamiseen) myöhemmin keväällä ja syksyllä 2017. Lisäksi työpajoissa kerrotaan mm. mahdollisuudesta päästä esille Pohjois-Karjalan aktiivisen ikääntymisen osaajat esittelevään videoportfolioon.

• 14.3. klo 15 – 17 Nurmes, Hyvärilän nuoriso- ja matkailukeskus, Höljäkkä-Sali
  • 16.3. klo 15 – 17 Kitee, Kiteen kaupungin valtuustosali, Kaupungintalo, Kiteentie 25
  • 21.3. klo 15 – 17 Joensuu, Karelia-amk, Wärtsilä-kampus, Dynamo Lounge, Karjalankatu 3
  • 23.3. klo 15 – 17 Ideoitten jalostaminen, Joensuu, tarkempi paikka ilmoitetaan myöhemmin
  • kevät–syksy 2017 Valmennus Clinical Study Visit –vierailuihin (tarkemmat paikka ja aika ilm. myöhemmin)

Ilmoittautuminen 7.3. mennessä kaikkiin maaliskuun työpajoihin: https://www.webropolsurveys.com/S/EA272EA4708A5389.par
Työpajat ovat maksuttomia.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä hankkeet Further East from the East (FEFE), Pohjois-Karjalan DigiSote ja Kokeile Tätä -kehittämispolku (LUMO2).

Lisätiedot: Tanja Rimpilä, Projektiasiantuntija, +358 50 337 9287, tanja.rimpila@karelia.fi http://fefe.karelia.fi/ajankohtaista