angle-left Valtakunnallinen tunnettuus kasvaa systemaattisella työllä

Valtakunnallinen tunnettuus kasvaa systemaattisella työllä

Yritysten ja alueen valtakunnallinen näkyvyys on tärkeää. Nurmes–Valtimo -alue on esillä Tampereen alihankintamessuilla 25.–27.9. kahden metallialan yrityksen ja PIKESin voimin Pohjois-Karjalan yhteisosastolla tavoitteena hankkia lisää jälleenmyyjiä ja alihankinta-asiakkaita sekä tunnettuutta omalle yritykselle. Sijoittuminen-markkinointi Vihreän teollisuuden alue edellä on aloitettu keväällä, mutta kampanjan painopiste on syksyssä 2018. Lisäksi rekrytointi on esillä valtakunnallisesti syksyllä 2018.

Alihankintamessuilla jo neljäntenä vuotena peräkkain

Nurmeksesta ja Valtimolta osallistuu Tampereen alihankintamessuille 25.-27.9.2018 Nurmeksen Teräsmyynti Oy, Berryglade Oy sekä PIKES Oy. Osallistuminen tapahtuu Joensuun Tiedepuiston järjestämällä Pohjois-Karjalan yhteisosastolla. PIKES toimii Digikarjalasta kajahtaa hankkeen osatoteuttajana, joka osittain tukee yrityksiä tapahtumaan osallistumisessa. Tämä on jo neljäs perättäinen vuosi kun PIKES vie yrityksiä Tampereen alihankintamessuille.

Tampereen alihankinta messuja pidetään vuoden laajimpana ja merkittävimpänä ammattimessutapahtumana, koska mikään muu tapahtuma ei Suomessa kokoa koolle yhtä kattavasti teollisuuden yrityksiä. Alihankintamessuilla on arvioiden mukaan koolla jopa 90 % koko Suomen teollisuudesta. Messuilla on noin 1000 näytteilleasettelijaa sekä noin 17 000 kävijää kolmen päivän aikana. Nurmeksen Teräsmyynti hakee messuilta sopivia jälleenmyyjiä ja alihankinta-asiakkaita, Berrygadella pääpaino on alihankinta-asiakkaiden tavoittamisessa. Ja erittäin tärkeää on tehdä omaa yritystä valtakunnallisesti tunnetuksi.

Messujärjestelyjä hoitaa yhteyspäällikkö Aki Nevalainen / PIKES Oy.