angle-left Ylä-Karjalan matkailukylät kokoontuu 4.9.

Ylä-Karjalan matkailukylät kokoontuu 4.9. Ylikylän koululla

Tervetuloa kesän jälkeen kylämatkailutyöpajaan Ylikylän koululle (Niementie 4, Nurmes) keskiviikkona 4.9. klo 16.30-20.30. Tilaisuuteen voit ilmoittautua 30.8. mennessä seuraavasta linkistä: https://response.questback.com/sekespikes/ylikylaan tai lähettämällä viesti sähköpostiosoitteeseen kati.lipponen@pikes.fi.

Tilaisuudessa

• kuullaan kesän kuulumiset
  • aloitetaan tuotteiden markkinointisuunnitelmien teko
  • puhutaan tuotekehityksestä
  • käydään läpi Doerz-alusta
  • kerrataan aiemmin käytyjä asioita toiveiden mukaisesti

Lisäksi tilaisuuteen tulee Anna Rinteinen Pohjois-Karjalan Martoista esittelemään Vastuullisen ruoka- ja luontomatkailun selvityshanketta ja kartoittaa samalla yhteistyöstä kiinnostuneita.

Haluatko mukaan yhteiseen karttaesitteeseen?

Nurmeksen ja Valtimon kylistä tehdään karttaesite tänä syksynä, jota jaetaan mm. lähikuntien matkailuneuvontoihin ja suurempiin majoitusliikkeisiin, alueemme majoitusliikkeisiin ja ruokakauppoihin sekä tulevissa tapahtumissa. Karttaesitteestä tehdään myös nettiversio ja nämä julkaistaan syksyn aikana.

Voit osallistua karttaan ilmoituksella, johon mahtuu kuva, lyhyt kuvausteksti kohteesta/kylästä/nähtävyydestä/tapahtumasta ja yhteystiedot. Ilmoituksen koko on 140x60 ja hinta 95€+alv. Toimi nopeasti ja lähetä tilavaraukset ja aineistot 15.9.2019 mennessä osoitteeseen kati.lipponen@pikes.fi. Autan tarvittaessa kuvien valinnassa ja tekstin kirjoituksessa. Tervetuloa mukaan kertomaan matkailijoille alueemme kyläkohteista!

Lisätietoja:
Kati Lipponen