angle-left Ylä-Karjalan Sähkö Oy hakee sähköasentajaa

Sähköasentaja, tule työkaveriksi tähän porukkaan!

Ylä-Karjalan Sähkö Oy hakee sähköasentajaa

Olemme Ylä-Karjalan alueella toimiva moni-alayritys, jonka päätoimiala on sähköurakointi. Meillä on myös paloilmoitin-, antenni- ja tele-, sekä kylmälaite-urakointioikeudet. Lisäksi teemme valokuituhitsauksia ja teollisuuden huoltotöitä. Henkilökuntaamme kuuluu noin 20 työntekijää, joista sähkö- ja huoltotöissä 13 henkilöä. Tutustu yritykseemme LINKKI.

Haemme joukkoomme SÄHKÖASENTAJAA

Edellytyksenä tehtävään on sähköasentajan koulutus, kyky itsenäiseen työskentelyyn ja positiivinen asiakaspalveluasenne. Työkokemus kiinteistöjen sähköasennuksista katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Alkuvaiheessa työskentelet toisen asentajan työparina tarvittavan ajan. Eduksi katsotaan myös kokemus automaatio- ja paloilmoitintöistä sekä kylmäaineluvat.

Työtehtäviisi meillä kuuluu kiinteistöjen vahvavirtasähköasennukset, teollisuuden kunnossapitotyöt, heikkovirtajärjestelmien asennukset ja järjestelmien käyttöönotot ja -mittaukset. Työtehtävät vaihtelevat uudisrakennuksien sähköjärjestelmistä ja saneerauksista aina pieniin vian korjauksiin saakka.

Tarjoamme sinulle paikkaa sitoutuneessa tiimissä, kattavia henkilöstöetuja sekä monipuolisen ja vaihtelevan työn. Hakuaika tehtävään 30.9. saakka. Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Koeaika 6 kk. Työaika klo 7 - 16 arkisin ja palkkaus TES:n mukainen.

Ota yhteyttä ja kysy lisää tai laita hakemus!

Työtehtävistä voit kysyä Pekalta:

Pekka Kuvaja
sähkötöiden  työnjohtaja
puh 0400-376078
pekka.kuvaja@yks.fi

Lisätietoja antaa ja hakemukset vastaanottaa Mikko:

Mikko Valjus
puh. 0500-376078