angle-left Ylä-Karjalan elinkeino-ohjelma työstössä

Ylä-Karjalan uutta elinkeino-ohjelmaa vuosille 2018-2020 pohdittiin tulevaisuustyöpajassa Nurmeksessa 31.1.. Mihin Nurmeksen ja Valtimon alueen ja yritysten kehittämispanostukset kannattaisi kohdentaa. Mitä uutta on näköpiirissä. Miten digitalisaatio näkyy eri toimialoilla? Askarruttaako työvoiman saanti ja alueen houkuttavuus? Jokin muu asia, johon pitää tarttua porukalla? Ihan villi kortti?

Tilaisuuden avasi Janne Antikainen, konsuntointitoimisto MDI Public Oy. Tässä LINKKI esitykseen: Kansallinen, itäsuomalainen ja Pohjois-Karjalan kehitysmaisema.

Ylä-Karjalan elinkeino-ohjelmaluonnoksen esitteli Minna Heikkinen, Pielisen Karjalan Kehittämiskeskus Oy PIKES. LINKKI elinkeino-ohjelmaluonnokseen sekä LINKKI ESITTELYAINEISTOON.

Ylä-Karjalan elinkeino-ohjelmaluonnos 2018-2020 toisessa kommentointivaiheessa. LINKKI TIEDOTTEESEEN, ohjelmaluonnokseen sekä palautelomakkeelle.

Ole hyvä ja kommentoi elinkeino-ohjelmaluonnosta sekä ehdota nimeä. Vastausaikaa on 10.3. klo 16.00 saakka.

Minna Heikkinen
minna.heikkinen@pikes.fi